تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 نوامبر 2020 - 18:55

شکایت توسعه نیشکر از جهانگیر غیبی مدیرمسئول هفته نامه نخل و بلوط به دلیل انتشار اخبار آلودگی های زیست محیطی این شرکت!

شکایت توسعه نیشکر از جهانگیر غیبی مدیرمسئول هفته نامه نخل و بلوط به دلیل انتشار اخبار آلودگی های زیست محیطی این شرکت!

آیا شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بهتر نیست با رسانه ها تعامل داشته باشد تا شکایت؟؟؟ هما خوزستان: به گزارش خبرنگار ما، علی رغم تاکید موکد و چندین ساله استاندار خوزستان مبنی بر عدم شکایت ارگانها و نهادها از رسانه ها، اما اخیرا شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هفته نامه نخل و

آیا شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بهتر نیست با رسانه ها تعامل داشته باشد تا شکایت؟؟؟

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار ما، علی رغم تاکید موکد و چندین ساله استاندار خوزستان مبنی بر عدم شکایت ارگانها و نهادها از رسانه ها، اما اخیرا شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هفته نامه نخل و بلوط و جهانگیر غیبی مدیرمسئول آن رسانه شکایت و اقدام به پیگیری از طریق دادگستری و پلیس فتا نموده است.

با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد مبنای شکایت شرکت مذکور انتشار موضوع آلودگی رودخانه کارون توسط زهاب های نیشکر در هفته نامه نخل و بلوط بوده است.

گفتنی ست مبحث آلودگی کارون توسط زهاب های نیشکر موضوعی ست که سالها کارشناسان دلسوز محیط زیست مطرح کرده و خبرگزاری ها و روزنامه ها و رسانه های معتبر ملی و استانی نیز آن را بارها انتشار داده اند.

جهانگیر غیبی روزنامه نگار خوزستانی و مدیرمسئول هفته نامه نخل و بلوط با حضور در پلیس فتا استان توضیحات و دفاعیات لازم را داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.