تاریخ انتشار : یکشنبه 1 نوامبر 2020 - 18:54

ستاد فهما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در طرح تحکیم و تعالی خانواده مشارکت می‌کنند

ستاد فهما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در طرح تحکیم و تعالی خانواده مشارکت می‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تقدیر از اقدام شرکت هلدینگ خلیج‌فار‌س در حمایت از طرح تحکیم و تعالی خانواده گفت: در این طرح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند نقش موثری را ایفا کنند. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تقدیر از اقدام شرکت هلدینگ خلیج‌فار‌س در حمایت از طرح تحکیم و تعالی خانواده گفت: در این طرح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند نقش موثری را ایفا کنند.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اشاره به طرح تحکیم و تعالی خانواده در شهرستان بندرماهشهر گفت: نظام خانواده نظام ارزشمند و محبوبی است که در اسلام هیچ بنایی محبوب‌تر از آن پایه‌ریزی نشده است.

وی افزود: خانواده نخستین نهاد اجتماعی است که در زندگی جمعی انسان شکل گرفته و مهم‌ترین نقش را در توسعه و رشد مراحل حیات بشر در طول تاریخ از خود بروز داده است.

جوروند با بیان اینکه با تعالی نظام خانواده می‌توان از آفاتی که نهاد مقدس خانواده را تهدید می‌کند،جلوگیری کنیم،تصریح کرد: اقدام هلدینگ خلیج‌فار‌س در حمایت از طرح‌های خرسندساز همچون طرح تحکیم و تعالی خانواده که با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌های مساجد انجام می‌شود، قابل ستایش است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان اضافه کرد: انتظار می‌رود طرح‌هایی که به سلامت نظام خانواده و جامعه کمک می‌کنند از سوی مدیران و خیران مورد حمایت قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، مجریان خوبی برای اجرای طرح‌های خانواده محور هستند.

جوروند یادآور شد: امیدواریم در آینده بتوانیم با مشارکت کانون‌های مساجد استان گام‌های مؤثری در تحکیم تعالی خانواده برداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.