تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 نوامبر 2020 - 18:15

در نكوداشت هفته پدافند غیرعامل اقدامات آموزشی عملی و تئوری در دستور كار قرار گرفت

در نكوداشت هفته پدافند غیرعامل اقدامات آموزشی عملی و تئوری در دستور كار قرار گرفت

مدیر  HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از سوی این شرکت با هدف ترویج و فرهنگ سازی، اقدامات آموزشی عملی و تئوری در دستور کار قرار گرفت.  هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران،  سعید قربانی با اشاره به اینکه نکوداشت هفته

مدیر  HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نکوداشت هفته پدافند غیرعامل از سوی این شرکت با هدف ترویج و فرهنگ سازی، اقدامات آموزشی عملی و تئوری در دستور کار قرار گرفت. 

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران،  سعید قربانی با اشاره به اینکه نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در سال جاری از پنجم تا دوازدهم آبان ماه برگزار شد، افزود: برنامه های این هفته در چارچوب ابلاغ شیوه نامه های اجرایی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و  مدیریت HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران اجرایی گردید. 

وی اظهار کرد: در این ارتباط  با هماهنگی های به عمل آمده میان مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت با بخش های عملیاتی، پشتیبانی و ستادی فعالیت های فرهنگی و آموزش تخصصی مرتبط با این مبحث به مورد اجرا گذاشته شد. 

قربانی گفت: نصب بنر با موضوع بیانات مقام معظم رهبری در مورد  پدافندغیرعامل و همچنین در سربرگ نامه های اداری درون و برون سازمانی و انتشار عناوین روزهای  نکوداشت هفته پدافند غیرعامل مطابق با دستورالعمل ابلاغی در سامانه  مکاتبات اداری از اقدامات صورت گرفته به این مناسبت بوده است. 

مدیر HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران انجام رزمایش و تمرین شرایط اضطراری در دستگاه های حفاری در مناطق عملیاتی و برگزاری رزمایش در حوزه  سایبری را از شمار برنامه های این هفته بر شمرد. 

وی افزود: آماده به کار بودن کلیه دیزل ژنراتورهای اضطراری و متصدیان مربوط مستقر در ساختمان های اداری، کارگاه ها و تاسیسات در راستای برگزاری رزمایش از دیگر برنامه های این هفته بود. 

قربانی اظهار کرد:  یکی از اقدامات مورد اهتمام در این هفته برگزاری دوره های آموزشی با سرفصل اصول و مبانی پدافندغیرعامل  بود  که هر ساله در تقویم آموزشی توسط  اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت با همکاری این  مدیریت اجرایی می شود که نظر به پروتکل های بهداشتی مربوط به شیوع بیماری کووید 19 و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برگزاری این دوره ها به زمان مناسب دیگری موکول گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.