کد خبر : 18001
تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2020 - 14:54

حق آلایندگی نیاز شهرداری های استان خوزستان است/افشار پرویزی بابادی

حق آلایندگی نیاز شهرداری های استان خوزستان است/افشار پرویزی بابادی

افشار پرویزی بابادی:هما خوزستان: همیشه در اخبار یکی از نارضیاتی هایی که شهرداران استان خوزستان حتی شهرهای بزرگ استان از آن دم می زنند، عدم پرداخت حق آلایندگی توسط شرکت ها و تولید کنندگانی است که بیشترین آلایندگی را به بدنه شهر تحمیل می کنند. اینکه خوزستان در سرانه فضای سبز مورد نیاز مردم با

افشار پرویزی بابادی:
هما خوزستان: همیشه در اخبار یکی از نارضیاتی هایی که شهرداران استان خوزستان حتی شهرهای بزرگ استان از آن دم می زنند، عدم پرداخت حق آلایندگی توسط شرکت ها و تولید کنندگانی است که بیشترین آلایندگی را به بدنه شهر تحمیل می کنند.
اینکه خوزستان در سرانه فضای سبز مورد نیاز مردم با کمبود روبه رو است موضوعی روشن و غیرقابل انکار است و طبیعی است شش های شهر برای ریه های پاکیزه مردم در این شرایط خطرناک کرونایی موضوعی اساسی و مورد نیاز است.
بدهی های بزرگ شرکت های آلاینده در استان خوزستان بعضا رقم هایی را نشان می دهد که از بودجه چند ساله تصویب شده در صحن شورای شهر هم بالاتر است و این موضوع یعنی بی مهری شرکت های بزرگ به مردم استان که نیاز به فضای سبز و درختان و مکان های تفریحی و گردشگری دارند.
امیدواریم مسئولین شرکت های بزرگ آلاینده در استان خوزستان با متقاعد ساخت وزارتخانه ها و در کنار نمایندگان مجلس و استاندار خوزستان موضوع پرداخت عوارض آلایندگی را در اولویت قرار دهند تا ابتدا شاهد گسترش فضای سبز و سپس مدرن سازی این فضا را شاهد باشیم، یک نواخت بودن فضای سبز در تمام شهرهای استان صنعتی و اقتصادی خوزستان طبیعتا موضوع قابل حلی است و این را می توان از جلگه بودن خوزستان متوجه شد، اما طبیعی است احیاء گونه های گیاهی که می تواند چهره شهر را مرتفع نماید نیاز به حمایت و البته واریز بودجه آلایندگی توسط شرکت ها و دستگاه های بزرگ استان خوزستان دارد که بخش عمده ای از اقتصاد کشور را تامین می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.