تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 اکتبر 2020 - 13:04

جمعیت دانش آموزان مدارس غیردولتی خوزستان ۴۴درصد کاهش یافت

جمعیت دانش آموزان مدارس غیردولتی خوزستان ۴۴درصد کاهش یافت

رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جاری آمار جذب دانش آموزان در مدارس غیردولتی استان ۴۴ درصد ریزش داشته است. هما خوزستان: علی حسن فرد بابلی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل این کاهش دانش آموز در مدارس

رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جاری آمار جذب دانش آموزان در مدارس غیردولتی استان ۴۴ درصد ریزش داشته است.

هما خوزستان: علی حسن فرد بابلی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل این کاهش دانش آموز در مدارس خصوصی ، شرایط ووضعیت ناشی از شیوع کرونا است، این میزان کاهش دانش آموز تاثیر زیادی در میزان درآمد این مدارس گذاشته است.

وی گفت: پیش از این در سال‌های گذشته تعداد دانش آموزان در مدارس غیردولتی به طور متوسط سالانه ۱۲ درصد افزایش می یافت.

رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در نشست ستاد ملی کرونا تخفیف شهریه مدارس غیردولتی مطرح شد این در حالی است که این مدارس با کاهش درآمد، افزایش اجاره بها، افزایش میزان حقوق معلم ها و افزایش میزان پرداختی بیمه مواجه هستند.

فرد بابلی ادامه داد: الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی بر اساس دوره تحصیلی، برنامه های سال تحصیلی، نرخ تورم و فضای فیزیکی مدرسه و با تصمیم شورای سیاست گذاری تعیین می شود.

شیوع کرونا از اسفند ماه امسال بر بسیاری از مشاغل تاثیر منفی گذاشته است و با غیرحضوری شدن آموزش دانش آموزان یکی از مشاغلی که متضرر شدند صاحبان مدارس غیردولتی است که درآمد آن ها از شهریه دانش آموزان تهیه می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.