تاریخ انتشار : شنبه 31 اکتبر 2020 - 13:41

تولید بیش از 800 هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه رامین اهواز

تولید بیش از 800 هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه رامین اهواز

تلاشگران نیروگاه رامین توانستند در مهرماه سال جاری 804 هزار و 990 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید نمایند که از این میزان 754 هزار و 437 مگاوات آن تولید خالص بوده است که به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شده است. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ،

تلاشگران نیروگاه رامین توانستند در مهرماه سال جاری 804 هزار و 990 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید نمایند که از این میزان 754 هزار و 437 مگاوات آن تولید خالص بوده است که به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شده است.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز ، در مهرماه امسال بیش از 800 هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید شده است.

حسن کبیری سرپرست معاونت مهندسی و نظارت نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تلاشگران نیروگاه رامین توانستند در مهرماه سال جاری 804 هزار و 990 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید نمایند که از این میزان 754 هزار و 437 مگاوات آن تولید خالص بوده است که به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شده است .

کبیری همچنین افزود : متوسط تولید لحظه ای نیروگاه رامین در مهرماه سال جاری 233 مگاوات و میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در این ماه  3 هزار و 454 ساعت بوده است.

شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز بزرگ ترین و قدیمی ترین نیروگاه حرارتی کشور ، تأمین کننده بیش از 40 درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور  ایفاء می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.