تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2020 - 19:06

ترامپ یا بایدن فرقی نمی کند نگاه باید به داخل باشد/افشار پرویزی بابادی

ترامپ یا بایدن فرقی نمی کند نگاه باید به داخل باشد/افشار پرویزی بابادی

افشار پرویزی بابادی:هما خوزستان: انتخابات و شمارش آراء در آمریکا به نحوی شده است که بسیاری از نگاه ها در تمام دنیا به این فاجعه بزرگ است و دائما اخبار مختلفی از پیروزی هر یک از این دو کاندید یعنی ترامپ و بایدن به گوش می رسد. اما همان گونه که رهبر انقلاب با نگاه

افشار پرویزی بابادی:
هما خوزستان: انتخابات و شمارش آراء در آمریکا به نحوی شده است که بسیاری از نگاه ها در تمام دنیا به این فاجعه بزرگ است و دائما اخبار مختلفی از پیروزی هر یک از این دو کاندید یعنی ترامپ و بایدن به گوش می رسد.
اما همان گونه که رهبر انقلاب با نگاه تیزبینانه خود به امور فرمودند، فرقی نمی کند کدامیک از این دو رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا خواهد شد و قطعا سیاست های آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران همانی بوده که هست و شاید شیوه ها در کینه ورزی و عداوت و دشمنی و به زانو درآوردن انقلاب اسلامی متفاوت باشد و این اشتباه استراتژیک و مهلکی خواهد بود که بخواهیم به این خواب و خیال باشیم رئیس جمهور بعدی آمریکا از باب دوستی و سازگاری با کشورمان وارد شود.
اما در این راه و با این احتمال که شاید باز هم شرایط سخت تری به کشورمان تحمیل شود تنها راه نجات ما توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در کشورمان است، باید به نگاه و تولید و دانش داخل اعتماد کنیم و باعث موفقیت جوانانمان و دانشمندانمان شویم.
توسعه صنعت، توجه به اشتغال و اقتصاد ملی ، مبارزه با مفاسد اقتصادی، توجه به سرمایه گذاران، همراهی با خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استفاده از دانشمندان و دانشجویان فنی و علمی در دانشگاه ها، بدست آوردن بازارهای جدید جهت صادرات کالاهای تولیدی کشور و … می تواند ما را از این برهه و پیچ سخت که سالهاست توسط آمریکا و هم پیمانانش به کشورمان تحمیل شده به قله های افتخار برساند.
کشور ما آن قدر در تمامی ابعاد از جمله صنعت، معدن، کشاورزی، دریا، هوافضا، نفت و … ظرفیت و فرصت اشغالزایی و تولید دارد که می تواند ما را بدون نیاز به هر کشوری به نقطه دلخواه برساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.