تاریخ انتشار : شنبه 24 اکتبر 2020 - 15:20

اسامی پایگاه های خبری فعال خوزستان اعلام شد

اسامی پایگاه های خبری فعال خوزستان اعلام شد

پس از بررسی های مقدماتی توسط کمیته پایگاه های خبری خانه مطبوعات خوزستان اسامی پایگاه های خبری دارای مجوز و فعال اعلام شد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان، با توجه به درخواست اعضاء و همچنین روابط عمومی برخی ادارات و سازمان های خوزستان پس از چند جلسه کار مشترک کارشناسی توسط

پس از بررسی های مقدماتی توسط کمیته پایگاه های خبری خانه مطبوعات خوزستان اسامی پایگاه های خبری دارای مجوز و فعال اعلام شد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات استان، با توجه به درخواست اعضاء و همچنین روابط عمومی برخی ادارات و سازمان های خوزستان پس از چند جلسه کار مشترک کارشناسی توسط اعضا کمیته، اسامی پایگاه های خبری دارای مجوز و فعال اعلام شدند.

افشار پرویزی بابادی با اعلام این خبر افزود: دارا بودن مجوز رسمی از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالیت حداقلی ملاک انتخاب این پایگاه های خبری بوده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان ادامه داد: پس از اعلام این پایگاه ها از سوی خانه، طی مراحل بعدی در چند نوبت رتبه بندی نهایی صورت خواهد گرفت.

پرویزی بابادی گفت: هدف اصلی در دسته بندی پایگاه های خبری این است که در سالهای گذشته به شکل فزاینده ای بر تعدادشان افزوده شده است و بسیاری از این پایگاه ها در طول هفته ها و ماهها به روزرسانی نمی شوند از سویی دیگر خانه مطبوعات به دلیل کثرت مجوزات قادر نیست برنامه های حمایتی را به نحو مناسب اجرا کند.

وی افزود: کمیته پایگاه های خبری برای اولین بار در جهت ساماندهی پایگاه ها، بررسی و حل مشکلاتشان تشکیل شده است که امیدواریم اعضا این کمیته در دستیابی به اهدافشان موفق عمل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.