تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اکتبر 2020 - 23:07

آیا بازنشستگان فولاد خوزستان «قیم» می خواهند؟

آیا بازنشستگان فولاد خوزستان «قیم» می خواهند؟

هما خوزستان: در روز چهارشنبه گذشته و به دعوت یک روزنامه اقتصادی کشوری، جلسه‌ای برای بررسی مشکلات بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان در محل این روزنامه برگزار می شود. در این نشست دو ساعته تعدادی از بازنشستگان فولاد خوزستان به بیان مشکلات و مطالبات خویش می پردازند به این امید که از طریق این رسانه ندای

هما خوزستان: در روز چهارشنبه گذشته و به دعوت یک روزنامه اقتصادی کشوری، جلسه‌ای برای بررسی مشکلات بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان در محل این روزنامه برگزار می شود.
در این نشست دو ساعته تعدادی از بازنشستگان فولاد خوزستان به بیان مشکلات و مطالبات خویش می پردازند به این امید که از طریق این رسانه ندای آنها به مسئولان ذیربط رسانده شود.
ناگهان از میان خیل پنج هزار نفری جمعیت بازنشستگان عزیز شرکت فولاد خوزستان یکی از آنها خود را «قیم» پنداشته و با نگرشی جاه‌طلبانه در بیانیه ای توهین آمیز فریاد بر می آورد که چون که مرا به این نشست دعوت نکرده‌اید پس چنین نشستی وجاهت نداردو قانونی نیست و صرفا عده‌ای از جنس «نگهبانان» در آن حضور داشته اند و تشریفاتی بوده است .ضمنا در بیانیه خویش مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان را به باد توهین می گیرد و با کنایه قومیتی به او انتقاد می کند!
اینکه قانون به یک روزنامه ملی و سراسری با داشتن بیش از بیست سرپرستی در کشور آیا اجازه دارد در دفتر خویش به گفتگو با کارگران بازنشسته یک شرکت و مصاحبه اقدام نماید و یا میز گردی تشکیل دهد ، از حقوق اولیه یک رسانه است اما وقتی فردی و یا افرادی در مقام قیمومیت قشر کارگر و یا پنداشتن آنها به عنوان «صغیر» خود را در مقام لیدر آنها پنداشته ،متوجه حقوق جامعه رسانه‌ای نیست.
بدین ترتیب وی سر گشاد «قیف» را گرفته فریاد بر می آورد: من آنم که رستم بود پهلوان!
باید به چنین افراد متوهم توصیه کنیم که ابتدا بال و پر خویش را نگاه کنند آنگاه به حقوق عمومی اقشار مختلف و صنوف گوناگون در خارج از جغرافیای یک شرکت یا یک اداره یا یک سازمان درجامعه نیک نظر نمایند تا دریابند که جامعه رسانه‌ای آزادی عمل قانونی خود را با هیچ شخصیت جاه طلبی ،طاق نمی زند تا وی انتظار داشته باشد از میان خیل پنج هزار نفری یک جمعیت محترم وی خود را محترم تر از بقیه دانسته و خواهان حق وتو شود!
متاسفانه نگرش های تبعیض آمیز و پندارهای «لیدرگونه» برای اینکه به بخشی از آراء جامعه کارگری دست یابند، پدیده جدیدی نیست که در پناه آن و برای رای آوری متوسل به توهین به قشری مثل نگهبانان یک شرکت شوند.
متاسفانه اینگونه افراد هنوز نتوانسته‌اند در یک محاسبه ساده ریاضی تشخیص دهند که در زمان شیوع بیماری کرونا و درچه جغرافیایی می‌توان پنج هزار نفر را برای یک گفتگوی روزنامه و برای درک مشکلات و مطالبات کارگران بازنشسته یک شرکت جمع نمود!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.