تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اکتبر 2020 - 19:30

۷۰ درصد طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در خوزستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

۷۰ درصد طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در خوزستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خوزستان گفت: تا سال آینده ۷۰ درصد از طرح‌های مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دولت در استان خوزستان به بهره‌برداری می رسد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری همزمان از ۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور مشتمل بر ۶۰ هزار فرصت شغلی به صورت ویدئو کنفرانس

استاندار خوزستان گفت: تا سال آینده ۷۰ درصد از طرح‌های مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دولت در استان خوزستان به بهره‌برداری می رسد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری همزمان از ۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور مشتمل بر ۶۰ هزار فرصت شغلی به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهوری، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) همکاری‌ بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اجتماعی محور با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان دارد.

نماینده عالی دولت در استان افزود: تا سال آینده ۷۰ درصد از طرح‌های مشترک بین این ستاد و دولت در استان  به بهره‌برداری می‌رسد که در رونق اقتصادی و خلق ثروت برای کشور و خوزستان نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: مهمترین اقدام این ستاد سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساختی و توسعه مخازن نفتی غرب کارون و ۲۸ مخزن مناطق نفت‌خیز جنوب است که به‌صورت مشارکتی با شرکت پرشین انجام می‌گیرد.

نماینده عالی دولت در استان به سرمایه‌گذاری انجام شده ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در ساخت گروه فولادی شهید جهان آرا در خرمشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه در جهت اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور در ساخت و تولید اسلب عریض است که تاکنون از خارج کشور انجام وارد می‌شد.

استاندار خوزستان یادآورشد: این ستاد همچنین در طرح‌های صنعتی و کشاورزی مختلفی سرمایه‌گذاری کرده که می‌توان از جمله آن را ساخت کارخانه قند دزفول دانست.

شریعتی به بخشی از فعالیت‌های عام‌المنفعه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان اشاره‌کرد و گفت: این ستاد در انجام طرح‌های آبرسانی روستایی، ساخت مدرسه و مساجد همکاری‌های نزدیکی با مجموعه مدیریتی استان دارد و منشاء خدمات ماندگار متعددی در خوزستان شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: بهره‌برداری  همزمان از ۲۰ هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور که ۶۰ هزار فرصت شغلی را ایجاد کرده نیز از جمله این همکاری‌ها و خدمات ماندگار ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان خوزستان است.

سال گذشته چهار هزار و ۶۸۸ طرح اشتغالزا با حجم سرمایه‌گذاری و مشارکت چهار هزار و ۴۰۸ میلیارد ریال در خوزستان تحقق یافت که به ایجاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی منجر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.