تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 اکتبر 2020 - 18:21

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درپی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم،مهدی نظری

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان درپی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم،مهدی نظری

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم،مهدی نظری را تبریک و تسلیت گفت. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، متن پیام به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم،مهدی نظری را تبریک و تسلیت گفت.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هیچ یک از کسانی که وارد بهشت شده باشند، آرزوی بازگشت به دنیا نمی‌کنند،مگر شهید که او به سبب پاداشی که از خداوند می‌گیرد، آرزو می‌کند که به دنیا بازگردد تا ده‌ها بار فی سبیل الله شهید شود. پیامبر اکرم‌(ص)

جوانان دلباخته سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزندان معنوی امام روح الله(ره) که گهواره نشینان روزهای انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهانی حق علیه باطل به سوی خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری(س) در مقابله با اشقیای تکفیری به خیل شهدای کربلا پیوستند و به برکت خون همین شهدای مدافع حرم است که اکنون محور مقاومت پابرجاست.

اینجانب بازگشت پیکر مطهر شهید مهدی نظری به میهن اسلامی که در دفاع از حرم آل الله و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضداسلام به ملکوت اعلی پرکشید را به خانواده معزز و صبور شهید، بازماندگان و امت شهیدپرور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.