تاریخ انتشار : جمعه 16 اکتبر 2020 - 16:07

پیام تسلیت مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اكرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)

پیام تسلیت مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اكرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)

هما خوزستان: روزهای پایانی ماه صفر برای جهان اسلام و مذهب شیعه بسیار حُزن‌انگیز و مایه تأثر و تألم فراوان است. آخرین ستاره اتصال به وحی الهی در سپهر هدایت خاموش می‌شود و نگاه بارانی ملکوت روایتگر اندوه و عزا می‌شود. پیامبر عظیم‌الشان‌ اسلام و اهل‌بیتش همواره شخصیتهای بی‌نظیر در عالم آفرینش، سدره‌نشین آستان کبریایی

هما خوزستان: روزهای پایانی ماه صفر برای جهان اسلام و مذهب شیعه بسیار حُزن‌انگیز و مایه تأثر و تألم فراوان است. آخرین ستاره اتصال به وحی الهی در سپهر هدایت خاموش می‌شود و نگاه بارانی ملکوت روایتگر اندوه و عزا می‌شود.

پیامبر عظیم‌الشان‌ اسلام و اهل‌بیتش همواره شخصیتهای بی‌نظیر در عالم آفرینش، سدره‌نشین آستان کبریایی و سرمشق فضل و نیکویی‌اند که در حُسن و ملاحت و پاکی و عصمت زبانزد آسمانیان و خاکیان بوده‌ و سرچشمه‌ی فیض لایزال الهی در این دنیای پهناور هستند.

بی‌گمان سلوک در مسیر معرفت و حقانیت آنها، جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان می‌دهد و ارزشهای متعالی و فضیلت‌های برجسته را در انسان شکوفا می نماید.

اینجانب ضمن سفارش به تلاش همگانی در جهت آراستگی به اخلاق و سنت‌های نبوی (ایمان و سماحت، اعتدال و عدالت، دانش‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی) و توصیه همکاران و کوشندگان صنعت نفت به تلاش در جهت تحقق آرمان نبوی پوییدن مسیر پژوهش و دانش برای گشایش گره‌های فروبسته‌ی پیش روی بشریت، فرارسيدن سالروز رحلت جانگداز خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر ایشان، صاحب کرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت غريبانه هشتمين پيشوای معصوم، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را به پیشگاه امام عصر(عج) و تمامی مسلمانان، به ویژه خانواده بزرگ صنعت نفت ایران تسليت عرض می‌نمایم.

احمد محمدی

مدیرعامل

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.