تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 اکتبر 2020 - 18:08

مهندس محمدی:اولویت ما در حوزه منابع انسانی، افزایش سطح رضایتمندی كاركنان است

مهندس محمدی:اولویت ما در حوزه منابع انسانی، افزایش سطح رضایتمندی كاركنان است

همزمان با برگزاری جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس احمد محمدی با کارکنان این شرکت دیدار کرد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محمدی ضمن تقدیر از تلاش های متعهدانه  کلیه کارکنان شرکت بهره برداری نفت

همزمان با برگزاری جلسه پیش بینی پنج ساله بهره دهی چاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس احمد محمدی با کارکنان این شرکت دیدار کرد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محمدی ضمن تقدیر از تلاش های متعهدانه  کلیه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، دیدار و گفتگو با کارکنان ستاد و شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب را از اهم برنامه های خود دانست و گفت: از آغاز مسئولیتم به عنوان مدیرعامل، همواره دیدارهای  چهره به چهره با کارکنان را مدنظر قرار داده ام چرا که تکریم و شنیدن بی واسطه‌ی مسائل مربوط به این عزیزان از زبان خود یا نمایندگانشان، تحقق اولویت ما یعنی افزایش  سطح رضایت مندی کارکنان را سرعت می بخشد.

وی  پیگیری راه‌اندازی مجدد آموزشگاه حرفه‌ای مورد درخواست کارکنان، رفع مسائل ساختار سازمانی و افزایش تخصیص امتیاز منازل سازمانی به کارکنان عملیاتی را از اهم  برنامه‌های خود در حوزه منابع انسانی برشمرد.

گفتنی است، بررسی مشکلات مرتبط با تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان  علاوه بر مسائل  کارکنان غیر‌رسمی و بانوان شاغل در شرکت نیز از موضوعات برجسته ای بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.