تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اکتبر 2020 - 14:05

صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سرآمد است

صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی سرآمد است

استاندار خوزستان، صنعت نفت را در حوزه مسئولیت های اجتماعی سرآمد خواند و گفت: مجموعه صنعت نفت در مقاطع مختلف و در مسائل و مشکلات رخ داده، همواره یار و همراه استان خوزستان بوده است. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، غلامرضا شریعتی، صبح امروز (سه شنبه؛ ۲۲مهرماه) در آیین

استاندار خوزستان، صنعت نفت را در حوزه مسئولیت های اجتماعی سرآمد خواند و گفت: مجموعه صنعت نفت در مقاطع مختلف و در مسائل و مشکلات رخ داده، همواره یار و همراه استان خوزستان بوده است.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، غلامرضا شریعتی، صبح امروز (سه شنبه؛ ۲۲مهرماه) در آیین رسمی اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) ویژه بیماران کرونایی به بیمارستان های مناطق نفتخیز کشور که با حضور وزیران نفت و بهداشت برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت های صنعت نفت از این استان نفتخیز، اظهار کرد: شرکت ملی نفت ایران در مقاطع مختلف زمانی و در مشکلات پیش آمده مانند بحث ریزگردها، حفظ محیط زیست تالاب هورالعظیم، سیلاب و…همواره در کنار استان خوزستان بوده و اوضاع را مدیریت و کنترل کرده است.

وی افزود: به عنوان مثال در حادثه سیلاب اخیر، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت متن و اروندان بسیار کمک‌‌رسان بودند و چه بسا اگر کمک های آنها نبود سیل خسارت های سنگینی به بار می آورد؛ کمک ها البته به اینجا ختم نمی شود چرا که بعد از حادثه و در جریان بازسازی و تعمیر مناطق آسیب دیده نیز شاهد حضور نفتی ها هستیم.

شریعتی اظهار کرد: بازسازی و تعمیر مدارس مناطق سیل زده، ساخت و بازسازی مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت، تهیه اقلام فولادی و میل گرد برای ساخت مناطق مسکونی و…از دیگر کمک های نفت به استان خوزستان در جریان سیلاب اخیر است که با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان انجام شد؛ در ضمن شرکت های پتروشیمی به ویژه پتروشیمی ماهشهر نیز بسیار کمک رسان بودند.

وی از همراهی، حمایت و مساعدت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران قدردانی کرد و گفت: در بحث مبارزه با بیماری کرونا هم شاهد کمک های بی شائبه صنعت نفت در حوزه تامین دستگاه های تنفسی، اکسیژن ساز، توزیع مستمر اقلام بهداشتی و کمک های مومنانه هستیم.

شریعتی افزود: همه مستحضرید که استان خوزستان پیش از این در شرایط بحرانی از نظر بیماری کرونا قرار گرفته بود که با تلاش های بی وقفه پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و کادر درمان و با فرماندهی وزیر بهداشت، این دوران را از سر گذراندیم.
 
به گزارش NIOC، آیین رسمی اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی (ونتیلاتور) ویژه بیماران کرونایی به بیمارستان های مناطق نفتخیز کشور، صبح امروز (سه شنبه؛ ۲۲مهرماه) با حضور وزیران نفت و بهداشت، استانداران بوشهر و خوزستان، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ها (به صورت ویدئو کنفرانس) و سایر مدیران و دست‌اندرکاران در فضای باز ساختمان اصلی وزرات نفت برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.