تاریخ انتشار : یکشنبه 27 سپتامبر 2020 - 19:56

شاعری در مسند شهرداری به سوی بزرگی

شاعری در مسند شهرداری به سوی بزرگی

شاعری خودش و اهواز را بزرگ می کند شورای پنجم شهر اهواز ،با انتخاب شاعری ،جاودانه شد هما خوزستان: شاعری می رود، بی آنکه به گوشه و کنار بنگرد، می رود بی آنکه واهمه ای داشته باشد، بترسد و یا خواسته اش را به منافع دیگران وا نهد. شاعری جوان است، در اوان 40 سالگی،

شاعری خودش و اهواز را بزرگ می کند

شورای پنجم شهر اهواز ،با انتخاب شاعری ،جاودانه شد

هما خوزستان: شاعری می رود، بی آنکه به گوشه و کنار بنگرد، می رود بی آنکه واهمه ای داشته باشد، بترسد و یا خواسته اش را به منافع دیگران وا نهد.

شاعری جوان است، در اوان 40 سالگی، شروعی توفانی کمتر از یکسال، از اتمام پروژه های نیمه کاره ی شهرداران قدیمی شروع کرد، به طراحی پروژه های جدید دست زد.

پروژه های جدید را به دو روش کوچک و بزرگ تقسیم کرد؛ آنان که کوچک و در حد معمولی بودند را به سرعت شروع کرد و برخی را به پایان برد و برخی نیز ادامه دارند، اما پروژه های بزرگ او قابل بحث و بررسی است.
پروژه هایی که شروع شان ارزشمند است، اگر به نیمه هم برسند و اگر به اتمام رسند نام شاعری برای همیشه در اهواز و خوزستان باقی خواهد ماند.

اما از آنسوی طرح تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا نیز یکی از پروژه های بزرگی است که شاعری جوان از صفر تا صد آن را به عهده گرفته ست و با شروع آن ما شاهد تحولی برق آسا و چشم نواز در اهواز خواهیم بود.
بهره‌گیری از توانمندی‌های قرارگاه خاتم الانبیاء به منظور طراحی، تأمین و ساخت پروژه‌ها در راستای ساماندهی حاشیه شهر اهواز، ساماندهی حاشیه یا مناطق غرب اهواز – خرمشهر و مناطق مرکزی ولی قدیمی کم‌برخوردار اهواز نظیر چهارصد دستگاه، حصیرآباد، منبع آب و امثال آن، موضوع این تفاهم‌نامه است.

آیا ما در گذشته و در شهرداران گذشته چنین بازده عمرانی داشتیم؟

این سوالی است که باید بدور از احساسات و یا دوستی های و سودآوری ها بیان کرد، اینکه کدام شهردار در زمان های مختلف توانست اینچنین عملکرد عمرانی و فرهنگی را در کمتر از یکسال رقم بزند؟

کدام شهردار در دورن شهرداریش وضعتی به پریشانی امروزین کشور داشت که درآمد آنچنان پایین آمده باشد که صدای جامعه و مردم به امان خواهی بلند شده باشد؟

کدام شهرداری در دورانی مشابه موسی شاعری به مسند قدرت رسیده که بیماری همه گیری چون کرونا، امان مردم را بریده باشد؟ و بیش از 4 ماه تعطیلی مداوم به ارمغان آورده باشد؟

کدام شهردار در دوره ای به مسند شهرداری اهواز رسیده که تحریم های فراگیر امریکا و ایادیش اینچنین وضعیت اقتصادی کشور را قلج کرده و مانع از از فروش نفت شده باشد؟

این سوالاتی است که در برآورد عملکرد شاعری باید مد نظر داشت، زیرا زمان و مکانی که این شهرداری جوان ما در آن قدم نهاده به مراتب از روزگار شهرداران پیشین سخت تر و صعب تر بوده است.

اما در کنار همه پروژه های نیمه کار و پروژه های معرفی شده موسی شاعری، باید به یکی از کارهای دیگر او اشاره کرده که بسیار مهم است و چره ای متفاوت از وی ارایه داده است.

آن خلعید پیمانکار متروی شهر اهواز ، که نزدیک به یک دهه پروژه ی متروی شهر اهواز را به قهقرایی از ناتوانی ها فرو برده و در کنار اینها مقادیر بسیار زیادی از درامدها و منابع عمرانی را به خود اختنصاص داد.

شرکت کیسون بالاخره پس از سال ها درگیری با شهرداری اهواز در تصمیم گیری شجاعانه و قدرتمندانه موسی شاعری عاقبت پروژه اش ملغی و از پیمانکاری متروی شهر اهوزا خلع شد.

ارزشمندی این عملکرد شاعری همین بس که کیسون جزو 100 شرکت برتر جهان شناخته شده بود، که رهگز گمان نمی کرد ک شهرداری جوان در یک کلانشهر بتواند با چنین شجاعتی کار این شرکت را فسح کند.

موسی شاعری قرارگاه خاتم را اورد برای تکمیل کردن پروژه مترو اهواز و ان شالله این پروژه با سرعت شروع به کار می کند.

امید ما این است که موسی شاعری، در اهواز و در خوزستان ما بماند، برای آینده ما در این استان به چنین مدیرانی سخت کوش و شجاع نیازمندیم، امید است با یاری مردم و روشنفکران خوزستان این جوان توانا که آینده ای روشن برایش متصور است به کار خود ادامه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.