تاریخ انتشار : جمعه 16 اکتبر 2020 - 19:52

سیاسیون تهران نشین دزفول از پاپی زاده چه می خواهند!؟

سیاسیون تهران نشین دزفول از پاپی زاده چه می خواهند!؟

هما خوزستان: چند روز از انتصاب عباس پاپی زاده نماینده سابق دو دوره دزفول در مجلس شورای اسلامی به سمت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایر ایران بیشتر نمیگذرد که شنیده ها حاکی از آن است برخی سیاسیون دزفول که از طرق مختلف برای خود جایگاهی بدست آورده اند از زمان شنیدن

هما خوزستان: چند روز از انتصاب عباس پاپی زاده نماینده سابق دو دوره دزفول در مجلس شورای اسلامی به سمت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایر ایران بیشتر نمیگذرد که شنیده ها حاکی از آن است برخی سیاسیون دزفول که از طرق مختلف برای خود جایگاهی بدست آورده اند از زمان شنیدن خبر انتصاب عباس پا‌پی زاده از هیچ تلاشی برای به چالش کشاندن این انتصاب دریغ نکرده اند.

عباس پاپی زاده دو دوره در لباس نماینده این شهرستان تلاش کرد و زحمت کشید، از هیچ تلاشی برای توسعه دزفول دریغ نکرد، در همین بحران کرونا اگر دزفول دانشگاه علوم پزشکی مستقل نداشت مگر نه اینکه حالا بایستی برای گرفتن یک نسخه دارو چشممان به در دانشگاه اهواز میبود!؟ مگر استقلال دانشگاه و تاسیس آن کار پاپی زاده نبود؟ همین یک مثال کافیست تا حداقل حرمت نگه داریم، آقاجان بخدا که «انّ اللّه على كل شیىٍ شهید».

پاپی زاده فرزند خوزستان و تربیت شده آب و خاک دزفول است، باید خوشحال باشیم فرزندان تربیت شده آب و خاک خوزستان، صندلی های سازمان های مهم ملی را یکی یکی فتح می کنند. خوزستان برای ادامه توسعه، برای رشد یک یک فرزندانش نیاز به حمایت تمام نخبگان سیاسی، اجتماعی و مدیریتی خود دارد، آن ها را برای رسیدن به منافع خود دلسرد نکنیم.

و السلام علی من اتبع الهدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.