تاریخ انتشار : شنبه 10 اکتبر 2020 - 14:43

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیری از محمد جوروند مدیرکل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به دلیل توجه شایسته به ماموریت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر قدردانی کرد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال لوح تقدیری از محمد جوروند مدیرکل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به دلیل توجه شایسته به ماموریت های فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر روستا و عشایر قدردانی کرد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در لوح تقدیر سید عباس صالحی آمده است:

«روستا و روستائیان از دیرباز تاکنون خاستگاه شکل گیری جوامع انسانی بوده و روستانشینان پاک سیرت، نقش بارزی در توازن زندگی بشری در تمامی ابعاد اقتصادی و اجتماعی به ویژه در حوزه فرهنگ و هنر داشته اند.

در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس ماموریت های ذاتی و سازمانی خود نسبت به تعالی و مقاوم سازی فرهنگ و هنر روستا و عشایر وظیفه ای خطیر بر عهده دارد.

بر اساس گزارش های واصله از دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ بر خود لازم می دانم از جناب عالی و همکاران محترم استان خوزستان که توجه شایسته ای به این ماموریت مهم داشته اید قدردانی کنم.

از خداوند متعال توفیق و سربلندی روزافزون برایتان خواستارم».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.