تاریخ انتشار : جمعه 9 اکتبر 2020 - 20:24

تحقق اهداف دولت الکترونیک با اجرای سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی(سیاک)

تحقق اهداف دولت الکترونیک با اجرای سیستم یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی(سیاک)

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می شود.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، علی کرد مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه هماهنگی و اجرایی رفع موانع طرح سیاک گفت: برنامه‌ریزی مناسب برای کشت محصولات کشاورزی با اجرای طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی میسر می شود.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و به منظور اجرای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، تهیه نقشه های اراضی کشاورزی و سایر واحدهای تولیدی نرم افزار پایگاه اطلاعات مکانی، طراحی و امکان رقومی سازی و جمع آوری و ورود اطلاعات به صورت وب سرویس اجرا می شود .

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برنامه‌ریزی برای دریافت اطلاعات موثر در مدیریت کشاورزی، برنامه‌ریزی برای کشت محصولات، تولید محصولات کشاورزی و مقابله با مخاطرات به هنگام حوادث غیر مترقبه را از دیگر مزایای اجرای این طرح برشمرد .

علی کرد در ادامه تصریح کرد: اقدامات انجام شده در شهرستان‌ها برای سیستم یکپارچه اطلاعات کشاورزی، نحوه اجرای عملیات طرح، مسائل، مشکلات و راهگارهای اجرایی و رفع این موانع از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

وی در خاتمه بیان داشت: از دیگر اقدامات انجام شده برای اجرای طرح (سیاک) می‌توان به تشکیل گروه مجازی در سامانه (تاک) و تهیه و توزیع چندین لوح فشرده آموزشی برای مدیران شهرستانها و مسئولین مراکز و مروجان پهنه ها اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.