تاریخ انتشار : شنبه 10 اکتبر 2020 - 18:10

بهره دهی 101 درصدی چاه های نفت و گاز شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

بهره دهی 101 درصدی چاه های نفت و گاز شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 101 درصدی برنامه های تولید نفت و گاز این شرکت در 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد . هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، جلسه پیش بینی بهره دهی 5 ساله چاه های نفت و گاز این

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تحقق 101 درصدی برنامه های تولید نفت و گاز این شرکت در 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد .

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، جلسه پیش بینی بهره دهی 5 ساله چاه های نفت و گاز این شرکت برای نیمه ی دوم سال 1399 با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ساختمان مرکزی شماره یک برگزار شد .

در این جلسه که بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعداد اندکی  از مدیران و کارشناسان فنی و عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد و سایر مدیران و کارشناسان فنی و عملیات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با سیستم ویدئو کنفرانس در مباحثات حضور داشتند ، وضعیت تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه ی اول و دوم سالجاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به تحقق کلیه ی تعهدات این شرکت در نیمه ی نخست سالجاری اظهار داشت : علیرغم مشکلات فراوان ناشی از انتشار ویروس کرونا ، گرمای شدید تابستان و بحث های تحریمی توانستیم با همکاری صمیمانه و تلاش های مجاهدانه همه ی همکاران در همه ی بخش های سازمان ، تعهدات تولید نفت و گاز را عملی و محقق سازیم .

مهندس قباد ناصری افزود : علیرغم مشکلات فراوانی که از نظر بعد مسافت ، پراکندگی تأسیسات عملیاتی ، وجود رودخانه ها و دریاچه های آب شیرین و تلاقی خطوط لوله با این منابع مواجه ایم توانستیم ضمن عمل به کلیه تعهدات تولید ، 1 % نیز بیشتر نفت و گاز تولید نماییم و از این رو برآیند تولید این شرکت 101 % و مثبت اعلام می شود .

لازم به توضیح است در ادامه این نشست تخصصی ، مسایل و مشکلات مربوط به تولید از کلیه ی میادین و مخازن نفت و گاز این شرکت از سوی کارشناسان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برنامه تولید این شرکت برای نیمه ی دوم سال 1399 مورد تصویب قرار گرفت .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های 5 گانه بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نتفخیز جنوب است که براساس برنامه تولیدی تکلیفی ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران ، راهبری و مدیریت مخازن و میادین نفت و گاز شمال استان خوزستان و بخش های از استان های ایلام و لرستان را در حوزه ی به وسعت تقریبی 27000 کیلومتر مربع بر عهده دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.