تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2020 - 13:46

بهره‌برداری از ۲ واحد نیروگاهی تولید پراکنده برق در خوزستان

بهره‌برداری از ۲ واحد نیروگاهی تولید پراکنده برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهره‌برداری از دو واحد نیروگاهی تولید پراکنده برق در استان خبر داد. هما خوزستان: محمود دشت‌بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بهره‌برداری از دو واحد نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید پراکنده برق در اندیمشک اظهار کرد: دو واحد نیروگاهی مقیاس کوچک لور و تنگوان (اندیمشک یک و ۲)

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهره‌برداری از دو واحد نیروگاهی تولید پراکنده برق در استان خبر داد.

هما خوزستان: محمود دشت‌بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بهره‌برداری از دو واحد نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید پراکنده برق در اندیمشک اظهار کرد: دو واحد نیروگاهی مقیاس کوچک لور و تنگوان (اندیمشک یک و ۲) توسط شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) با سرمایه‌گذاری به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال ایجاد شده که به شبکه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سنکرون و متصل شده‌اند.

وی افزود: مجموع ظرفیت این دو نیروگاه تولید پراکنده، ۵۰ مگاوات است که با هدف افزایش ظرفیت تولید و پایداری شبکه برق در شمال خوزستان راه‌اندازی شده‌اند.

دشت‌بزرگ بیان کرد: با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، این نیروگاه‌ها در کمتر از هشت ماه در شهرک صنعتی اندیمشک احداث شده‌اند. این واحدها از نوع توربین‌های گازی و دارای قرارداد خرید تضمینی با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.