تاریخ انتشار : شنبه 26 سپتامبر 2020 - 18:05

بازگشت دوباره اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا بر خوزستان

بازگشت دوباره اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا بر خوزستان

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار داشت: شیب بیماری کرونا در یک تا ۲ هفته گذشته افزایشی شده است این درحالی است که در یک تا ۲ ماه گذشته تقرییا این وضعیت مهار شده بود.وی با بیان این که این افزایش

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار داشت: شیب بیماری کرونا در یک تا ۲ هفته گذشته افزایشی شده است این درحالی است که در یک تا ۲ ماه گذشته تقرییا این وضعیت مهار شده بود.
وی با بیان این که این افزایش شیب ملایم است تصریح کرد:اگر مردم همانند قبل برای مهار کرونا همراهی کنند می‌توانیم خیلی سریع شرایط را کنترل کنیم.
استاندار خوزستان یادآور شد: در حال حاضر تعداد فوتی‌های و بستری‌ها افزایش یافته است و ضرورت دارد با جدیدت این وضعیت را کنترل کنیم‌ و باید مقررات شرایط قرمز در استان اعمال شود و هیچکسی حق تخطی از آن را ندارد.
وی اعلام کرد: اگر نیاز به تعطیلی در صنوف مختلف باشد پس از بررسی به وزارت کشور و ستاد ملی کرونا گزارش می‌شود و در این باره تصمیم‌نهایی گرفته می‌شود.
شریعتی تاکید کرد: با وجوو عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین(ع) اما بنا بر شرایط موجود مراسم‌اربعین حسینی در استان نداریم. و

ی گفت: علاوه بر آن مراسم راهپیمایی قدمگاه امام رضا(ع) که هرساله در شهرستان بهبهان نیز برگزار می‌شود منتفی است.

وی گفت: هیچگونه تجمعی در سطح استان اعم‌از ترحیم، عروسی و ‌… نباید شکل بگیرد و زیارت اهل قبول به صورت کنترل شده باشد.
استاندار خوزستان با اشاره به بارندگی‌های پیش رو و احتمال تنگی نفسی‌های ناشی از درخت کونوکارپوس و تاثیر آن بر تشدید کرونا بیان کرد: بنا شد هرس این درختان با جدیت و خیلی سریع انجام شود چراکه با اولین بارش‌ها امکان بروز تنگی‌نفس‌ها وجود دارد اما با هرس قابل کنترل است.
وی با تشکیل تیم‌های نظارتی و بازدیدی بیان کرد: باید دستگاه‌های مختلف به آموزش و پرورش کمک کنند و نظارت جدی در آن صورت گیرد، البته تعداد دانش‌آموزان مبتلا بسیار کم بوده است و کسانی که مبتلا شده‌اند وضع جسمانی خوبی دارند.
شریعتی توضیح داد: کمیته فرهنگی ذیل ستاد مدیریت کرونا، دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، صدا و سیما، رسانه‌های مختلف مجددا تبلیغات گسترده در سطح استان پیرامون استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری فیزیکی و حضور نداشتن در تجمعات انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.