تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 اکتبر 2020 - 16:21

آیت الله حیدری: پیشرفت پروژه های شهری قابل تقدیر است

آیت الله حیدری: پیشرفت پروژه های شهری قابل تقدیر است

هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، عصر روز گذشته آیت الله محسن حیدری آل کثیر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز بازدید کردند. آیت الله حیدری در بازدید از پروژه تقاطع

هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، عصر روز گذشته آیت الله محسن حیدری آل کثیر نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و وحید معینی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز بازدید کردند.

آیت الله حیدری در بازدید از پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه با تقدیر از سرعت پیشرفت پروژه‌های شهری، ابراز امیدواری کرد: پروژه های محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار با سرعت دنبال شود.

وی پیشرفت پروژه را بسیار خوب توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد منشاء خیرو برکات زیادی از جمله حل مشکلات ترافیک باشد.

این مقام مسئول با تقدیر از پیشرفت پروژه‌های شهری اهواز، اظهار کرد: این پروژه به همت شهرداری اهواز و با حمایت شورای اسلامی شهر اهواز و همه مسئولان مربوطه و ورود فعالانه و مسئولانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) یک روز قبل از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی کلید زده شد و خدارا شکر بعد از گذشت ۸ الی ۷ ماه شاهد پیشرفت خوبی در پروژه هستیم.

آیت‌الله حیدری ادامه داد: امیدواریم به این شکل و با رفع موانع، شاهد آن باشیم تا ۶ الی ۵ ماه دیگر این تقاطع غیر همسطح عظیم به بهره‌برداری برسد و ان‌شاءالله این چنین پروژه هایی در نقاط دیگر شهر به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم به زودی آغاز شود چرا که این مناطق در رنج هستند و از لحاظ عمرانی بسیار عقب بوده و نیاز مند همت های مردانه و انقلابی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که در کل کشور مایه خیر و برکت بوده و هست با ورودش امیدهای بسیار زیادی در دل مردم اهواز زنده کرده و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و محروم را یکی پس از دیگری پیش ببرند.

ایشان در پایان از تلاشهای شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، معاون فنی و عمرانی شهرداری و مسئولان کارگاه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و همکاران ایشان که بصورت شبانه روز و با جدیت مشغول کار و فعالیت در پروژه هستند تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.