تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 سپتامبر 2020 - 14:15

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز صنعت چاپ

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت روز صنعت چاپ

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،در متن این پیام آمده است: 11 شهریور یادآور صنعتی است که طلایه دار توسعه هنر،فرهنگ و اقتصاد است. این روز یادآور تلاش مستمر و مداوم جمع بزرگی از رادمردان این مرز پرگُهر است.توسعه اقتصادی بدون توسعه فرهنگ کامل نخواهد شد تا آن

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،در متن این پیام آمده است:

11 شهریور یادآور صنعتی است که طلایه دار توسعه هنر،فرهنگ و اقتصاد است. این روز یادآور تلاش مستمر و مداوم جمع بزرگی از رادمردان این مرز پرگُهر است.توسعه اقتصادی بدون توسعه فرهنگ کامل نخواهد شد تا آن جا که می‌توان ادعا کرد صنعت چاپ و نشر، زیربنای تحول اقتصادی است، زیرا چاپ و نشر با تمام ابعاد سیاسی و اقتصادی در ارتباط است.

وسعت پردامنه گستره‌ چاپ در ساخت‌های متنوع فرهنگی، هنری، صنعتی، فناوری، بازرگانی، رسانه‌ای، امنیتی، بهداشتی، زیست‌محیطی، آموزشی، و سایر عرصه‌های مهم زیست بشر در روزگار نوین، نشان از چندجانبگی و پیچیدگی کارکردهای این حوزه دارد که ارتباط آن را با دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده در فضایی لایه‌مند و پویا بروز می‌دهد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت روز صنعت چاپ، از همه دست‌اندرکاران و فعالان چاپ و نشر استان خوزستان تقدیر می‌ کنم و امیدوارم که این صنعت شایسته بتواند نقش ارزنده‌ی خود را در تعالی عرصه‌های فرهنگی و هنری ایفا کند.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.