تاریخ انتشار : شنبه 12 سپتامبر 2020 - 21:51

پیام تقدیر و تشکر سید شکرخدا موسوی از مردم ، در خصوص مرحله دوم انتخابات

پیام تقدیر و تشکر سید شکرخدا موسوی از مردم ، در خصوص مرحله دوم انتخابات

هما خوزستان: سید شکر خدا موسوی نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی و حامی اصلی دکتر شبیب جویجری برنده دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان اهواز،باوی،حمیدیه و کارون طی اطلاعیه ای از حضور شهروندان این مناطق در پای صندوق های رای قدردانی نمود.متن این اطلاعیه بشرح ذیل است: بسم‌الله الرحمن الرحیممردم شریف،

هما خوزستان: سید شکر خدا موسوی نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی و حامی اصلی دکتر شبیب جویجری برنده دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان اهواز،باوی،حمیدیه و کارون طی اطلاعیه ای از حضور شهروندان این مناطق در پای صندوق های رای قدردانی نمود.متن این اطلاعیه بشرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مردم شریف، بصیر و آگاه خوزستان
همشهریان ولایتمدار اهوازی
عزیزان، خواهران و برادران شهرستانهای باوی، کارون، حمیدیه و صدها روستای این اقلیم زرخیز

به عنوان فرزند دیار «نخل و بلوط» و خادم همیشگی مردم خوزستان، در برابر عزم راسخ و اراده راستین شما مردم شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه و صدها روستای این شهرستان سر تعظیم فرود می‌آورم.
امروز در مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم، برگ زرین و سترگی از هم‌ گرایی اقوام خوزستانی رقم خورد.
براستی‌که؛« یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم».
اینجانب بارها اعلام کرده‌ام برخورد قیم‌ مابانه برخی سیاسیون افراطی، راه را برای ورود نخبگان کار آزموده سخت و عرصه را برای بله‌ قربان‌گویان باز می نماید.
برخوردهای حذفی، نگاه‌های باندی و جناحی و اردوکشی‌های سیاسی، با هدف تخریب سرمایه‌های انسانی استان، نتایج تلخی به همراه داشته و وضعیت امروز خوزستان ثمره حذف و خانه‌نشینی فرزندان شایسته و نخبه این دیار است.
معتقدم برای توسعه خوزستان و اهواز عزیز باید بر مناسبات رایج اهالی قدرت که با نگاهی از بالا به پایین، خلاف آموزه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، مردم را صغیر پنداشته و دچار توهم خودحق‌پنداری هستند، خط بطلان کشید.
مردم آگاه شهرستان اهواز با تمسک به وعده الهی «وَ اعتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاًوَ لا تَفَرَّقُوا»، از هر قوم و طایفه، به ویژه برادران و خواهران عرب و بختیاری ثابت کردند عامل نصرت و پیروزی، وحدت بر محور منافع استان و مطالبات عدالتخواهانه است.
نتیجه انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در اهواز نشان داد، مردم به خدمتگذران واقعی خویش اعتماد داشته و قلبشان از هر قوم و نگرشی برای توسعه استان و شهر اهواز تپیده و نگران آینده‌اند.
اینجانب با همین احساس نگرانی از وضعیت امروز خوزستان و دغدغه‌هایی که وجود دارد، بر خود تکلیف دانستم به پشتوانه اعتمادی که مفتخرم سال‌ها در سایه خدمت به مردم شریف خوزستان و ۳۲ سال سربازی کوچک در لباس سبز پاسداری کسب نمودم را بکار گرفته و از برادر متدین، دلسوز و کار آمد و با تجربه و انقلابی ام جناب آقای« دکتر شبیب جویجری» حمایت نمایم‌. بدیهی است پیروزی ایشان مرهون اتحاد اقوام و مردم مظلوم مناطق محروم این شهرستان است.
حالا خطاب به این برادر مومن عرض می‌کنم او این پیروزی را با احدی شریک نیست.
او تنها بدهکار مردم محروم و مستضعفی است که در سخت‌ترین و بدترین شرایط اقتصادی و کرونایی پشتیبان راستین اسلام، انقلاب و رهبری بوده اند. از این نماینده منتخب انتظار است به پشتوانه جریان نخبگان حامی که متشکل از همه اقوام بوده‌اند، به مردم محروم خدمت کند و قدر این اعتماد و سرمایه اجتماعی را بداند.
در پایان از همه برادران و خواهران گرانقدر به ویژه« عرب و بختیاری» و هواداران همیشه آماده خودم که در این روزها در کنار این برادر کوچک خویش قرار گرفته و حماسه‌ای دیگر رقم زدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم‌.
امروز با رمز و کلیدواژه «وحدت»، فراتر از انتظار سیاسیون، به موفقیت و پیروزی رسیدیم‌. این پیروزی پایان راه نیست بلکه آغاز راهی و عصری تازه است.
ومن الله التوفیق و علیه التکلان

خادم مردم خوزستان و اهواز، کارون ،باوی و حمیدیه
سیدشکرخدا موسوی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.