تاریخ انتشار : یکشنبه 6 سپتامبر 2020 - 23:06

وحدت و همکاری رمز موفقیت در اجرای آبرسانی غیزانیه بود

وحدت و همکاری رمز موفقیت در اجرای آبرسانی غیزانیه بود

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: وحدت، همکاری و مدیریت جهادی فرزندان انقلابی، پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه از توابع اهواز را به سرانجام رساند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا فخاری عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از گام سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز افزود: مردم این منطقه سال

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: وحدت، همکاری و مدیریت جهادی فرزندان انقلابی، پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه از توابع اهواز را به سرانجام رساند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا فخاری عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از گام سوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه اهواز افزود: مردم این منطقه سال ها در زمینه آب مشکلات زیادی را تحمل کردند و دغدغه آنها تا اندازه ای بود که دل رهبر معظم انقلاب را نیز آزرده خاطر کرد و ایشان نیز بر همت همه جانبه دستگاه ها برای رفع مشکلات آب این منطقه تاکید کردند. 

وی افزود: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب تمامی دستگاه ها با اتحاد و همدلی پای کار آمدند و پروژه آبرسانی غیزانیه را به سرانجام رساندند که شاید اجرای چنین پروژه ای در این مدت زمان کوتاه رکورد بزرگی برای ما به شمار آید.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه  سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: این پروژه فصل مشترک همکاری جدی و هدفمند دستگاه‌های اجرایی بود که تبدیل به یک فرصت و قدرت شد.

وی با بیان اینکه همچنان در کنار مردم این منطقه هستیم افزود: در گام سوم این پروژه ،در فاصله زمانی ۲۵ روزکاری برای لوله کشی ۳۰ کیلومتر مسیر مورد نظر اقدام شد.

سرتیپ پاسدار فخاری گفت: گام سوم این پروژه برای پایداری و افزایش ظرفیت و تداوم آبرسانی مطمئن به شهرهای خوزستان اجرا شده و امید است بخش عمده‌ای از دغدغه مردم این منطقه برطرف شود.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

آب شرب بخش غیزانیه شامل دهستان مشرحات و دهستان غیزانیه از سه منبع تامین آب شامل تاسیسات آب شیبان، تاسیسات یادگار امام خمینی (ره) منشعب شده از کانال کوت‌امیر و تاسیسات کمتوله‌ آب زیرزمینی شهرستان رامهرمز تامین می‌شود.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

گروه‌های جهادی ماه‌ها است که از طریق تانکر به اهالی این منطقه آبرسانی می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.