تاریخ انتشار : دوشنبه 14 سپتامبر 2020 - 21:04

نبض تولید نفت و گاز در کشور با فعالیت شرکت ملی حفاری می‌زند

نبض تولید نفت و گاز در کشور با فعالیت شرکت ملی حفاری می‌زند

هما خوزستان: سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ملی حفاری در ۴ دهه گذشته نقش اساسی در فرآیند تولید نفت و گاز در کشور ایفا کرده و زنجیره اصلی تولید است. او با بیان اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در صنعت حفاری کشور، پاسخگویی به نیاز‌های صنعت

هما خوزستان: سید عبدالله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ملی حفاری در ۴ دهه گذشته نقش اساسی در فرآیند تولید نفت و گاز در کشور ایفا کرده و زنجیره اصلی تولید است.

او با بیان اینکه این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در صنعت حفاری کشور، پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت را اولویت نخست روز شمار کار خود تعریف کرده است، افزود: امسال بخشی از فعالیت‌های عملیاتی شرکت در قالب توافق نامه و بخشی پروژه محور است و گرایش فعالیت‌ها در سال آینده بیشتر به سمت و سوی پروژه محوری سوق داده خواهد شد.

موسوی اهتمام به راندمان کار و بهره وری، الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و در راس آن سلامت کارکنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان را اولویت کار و تلاش در این شرکت عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه حفاری به یک کارخانه تولیدی شباهت دارد و روسا و مجموعه کارکنان در دستگاه‌های حفاری در هر منطقه عملیاتی مدیر و کارکنان این کارخانه بزرگ هستند که همدلی، همگرایی، کار گروهی، مشارکت و تلاش مضاعف آنان زمینه شتاب بخشی، تولیدی شدن زودهنگام چاه نفت و ارزش اقتصادی را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه تکمیل هر حلقه چاه، حاصل فرآیند کار کارکنان این شرکت است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، روند جاری عملکرد و تراز مالی شرکت رو به جلو و مثبت است و نشان از کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان کار دارد، ضمن اینکه انضباط کاری، بهینه سازی هزینه ها، استفاده حداکثری از امکانات موجود، به کارگیری توانمندی‌های داخلی، اصلاح و بهبود فرآیند‌ها و ساختار و شفافیت مالی از نکات مهمی به شمار می‌آید که زمینه پویایی شرکت را فراهم می‌آورد.

او به اصلاح روند تامین کالا، کیفیت گرایی و تقویت سازندگان و تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد و ادامه داد: اجرای کار در صنعت حفاری باید مبتنی بر اصول مهندسی، روزآمد سازی و تعمیرات به موقع تجهیزات، دانش روز و رعایت شیوه نامه‌ها و الزامات در مباحث استاندارد‌ها و HSE صنعت نفت باشد.

موسوی تصریح کرد: کارکنان شرکت ملی حفاری ایران و خانواده‌های آنان همگی یک مجموعه بزرگ هستند که در تعامل و علایق مثال زدنی نسبت به کار و مسئولیت پذیری در شمار زحمتکش‌ترین و دلسوزترین کارکنان صنعت نفت محسوب می‌شوند و این شرکت را سرمایه کشور می‌دانند و با مشارکت فعال خود در جهت حفط و نگهداشت و استمرار فعالیت‌های آن تلاش می‌کنند.

او با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای یکی از کارکنان عملیاتی گفت: مدیریت‌ها و بخش‌های ذیربط باید به طور جدی از تکرار اینگونه حوادث پیشگیری و ضمن توجه بیش از پیش به نهادینه نمودن فرهنگ ایمنی، کارکنان را نسبت به خطرات کوچکترین بی دقتی و یا تعجیل در انجام کار توجیه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.