تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 سپتامبر 2020 - 16:01

مهلت معرفی مشمولان کنکوری تا پایان شهریورماه امکان تمدید تاریخ اعزام برای مشمولان مجاز به انتخاب رشته

مهلت معرفی مشمولان کنکوری تا پایان شهریورماه امکان تمدید تاریخ اعزام برای مشمولان مجاز به انتخاب رشته

هما خوزستان: به گزارش معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار اظهار داشتند: کلیه مشمولان (دانش آموزان ،دانشجویان و طلاب )که در ماه های خرداد ، تیر و شهریور سال 98 فارغ التحصیل شده اند و منتظر اعلام نتایج کنکور هستند،برابر مقررات تا پایان شهریور ماه مهلت دارند تا نسبت به تعیین

هما خوزستان: به گزارش معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار اظهار داشتند: کلیه مشمولان (دانش آموزان ،دانشجویان و طلاب )که در ماه های خرداد ، تیر و شهریور سال 98 فارغ التحصیل شده اند و منتظر اعلام نتایج کنکور هستند،برابر مقررات تا پایان شهریور ماه مهلت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.
وی گفت: این دسته از مشمولان ضروری است ازحداکثر مهلت تعیین شده استفاده کنند و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: مهلت تعیین شده فقط برای معرفی و ثبت درخواست بوده و تاریخ اعزام به خدمت این عزیزان برای ماه های آتی مشخص می شود تا مشکلی برای انتخاب رشته و ثبت نام نداشته باشند.
وی بیان داشت : مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری در صورتی که طبق نتایج اولیه اعلامی سازمان سنجش ، مجاز به انتخاب رشته شوند ،می توانند تاریخ اعزام خود را تا اول آذر ماه تمدید کنند.
ایشان در ادامه افزود: با اعلام نتایج قطعی پذیرش دانشگاهها ،مشمولان پذیرش شده با ارائه درخواست معافیت تحصیلی از دانشگاه مربوطه و ابطال برگ آماده به خدمت، ازمجوز معافیت تحصیلی برخوردار می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.