تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 سپتامبر 2020 - 16:23

مشاور امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

مشاور امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مشاور امور بانوان این اداره کل معرفی شد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دوشنبه 24 شهریورماه در نشستی، مریم قاضی را به عنوان مشاور مدیرکل در امور بانوان معرفی

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مشاور امور بانوان این اداره کل معرفی شد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دوشنبه 24 شهریورماه در نشستی، مریم قاضی را به عنوان مشاور مدیرکل در امور بانوان معرفی کرد.

در این نشست که با حضور معاونان، مدیر روابط عمومی، رئیس امور اداری،مالی و کارشناس حقوقی این اداره کل برگزار شد، جوروند ضمن تقدیر از زحمات شهلا شفیعی مشاور سابق امور بانوان، اظهار امیدواری کرد با توجه به تجربه و سوابق درخشان مریم قاضی در مسئولیت های مختلف، در امور بانوان اداره کل نیز بیش از پیش موفق باشند.

در متن حکم انتصاب مریم قاضی آمده است:

نظر به تعهد و تجربه جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری به موجب این حکم، شما را به عنوان مشاور در امور بانوان اداره کل منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان و تجارب مجموعه ی همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر، در جهت رشد فضایل اخلاقی،شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و مؤید باشید.

محمد جوروند ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.