تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2020 - 20:24

لزوم تدوین طرح جامع کاهش آمار تصادف در خوزستان

لزوم تدوین طرح جامع کاهش آمار تصادف در خوزستان

هما خوزستان: استاندار خوزستان با بیان اینکه آمار تصادف در پنج شهرستان استان کاهشی شده است، گفت: با یکپارچه‌سازی اطلاعات، طرح جامع برای کاهش آمار تصادف در سراسر استان تدوین و اجرایی شود. غلامرضا شریعتی در نشست شورای ترافیک خوزستان که چهارشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارش ها و آمارهای ارائه‌شده، آمار

هما خوزستان: استاندار خوزستان با بیان اینکه آمار تصادف در پنج شهرستان استان کاهشی شده است، گفت: با یکپارچه‌سازی اطلاعات، طرح جامع برای کاهش آمار تصادف در سراسر استان تدوین و اجرایی شود.

غلامرضا شریعتی در نشست شورای ترافیک خوزستان که چهارشنبه شب برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارش ها و آمارهای ارائه‌شده، آمار تصادفات در پنج شهرستان استان کاهشی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: انتظار می‌رود این آمار کاهشی در کلیه شهرستان‌های استان خوزستان به دست آید و لازمه این کار، یکپارچه‌سازی اطلاعات دستگاه‌های ذیربط و تدوین و اجرایی کردن طرح جامع کاهش تصادفات است.

شریعتی بیان کرد: همه دستگاه‌های ذیربط همچون راهداری، راه و شهرسازی، پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و… نسبت به ارائه اطلاعات خود و تهیه یک طرح جامع برای کاهش تصادفات اقدام کنند.

استاندار خوزستان افزود: در صورتی که اطلاعات یکپارچه جمع‌آوری شود، با مداخلات جزئی و انجام برخی اقدامات می‌توان زمینه کاهش تصادفات در استان را ایجاد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.