تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2020 - 23:20

فراخوان اعزام به خدمت مشمولا مقاطع تحصیلی دانشگاهی و غیر دانشگاهی در مهرماه 99

فراخوان اعزام به خدمت مشمولا مقاطع تحصیلی دانشگاهی و غیر دانشگاهی در مهرماه 99

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از فراخوان اعزام به خدمت مشمولا عادی دیپلم لیسانس فوق لیسانس و دکترا در مهرماه 99 در استان خبرداد. هما خوزستان: سرهنگ”سید فرشاد موسی تبار”:از کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع تحصیلی زیر تیپلم که برگ آماده به خدمت در مورخه سوم مهرماه و مقاطع

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از فراخوان اعزام به خدمت مشمولا عادی دیپلم لیسانس فوق لیسانس و دکترا در مهرماه 99 در استان خبرداد.

هما خوزستان: سرهنگ”سید فرشاد موسی تبار”:از کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع تحصیلی زیر تیپلم که برگ آماده به خدمت در مورخه سوم مهرماه و مقاطع تحصیلی فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس و دکترا در تاریخ یکم مهرماه 99 رو دریافت کرده اند دعوت به عمل آوردند.

که ان شالله ساعت 6 صبح خود را معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان واقع در اهواز جنب موسسه راهگشا معرفی تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود:افرادی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس 10+مراجمعه و پس از دریافت برگ مذکور به یکی از مراکز بهداشت محل سکونت در سراسر استان مراجعه و تست غربالگری اولیه ویروس کرونا را انجام و نتیجه آن توسط مرکز بهداشت ذیل برگه فوق درج نمایند.

سرهنگ موسوی تبار با اشاره به این مطلب که عدم حضور بموقع در زمان و محل و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود ادامه داد:مشمولان بایستی مدارک لازم از جمله برگ آماده به خدمت برگ واکسیاسیون برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح سرباز کارت یا کارت حقوق شناسنامه کارت ملی و…..را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان خاطرنشان کرد:مشمولان باتوجه به شیوع ویروس کرونا ماسک دستکش و مواد ضدعفونی را همراه داشته باشند. و همچین مشمولینی که به مراکز آموزش شهید درویش ناجا.. شهید باکری دزفول ..سپاه استانی..پدافندامیدیه..اختصاص یافته اند نیازی به حضور در این معاونت نمی باشند و می بایست مسقیما در تاریخ های ذکر شده به مراکز مشخص شده اعزام شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.