تاریخ انتشار : شنبه 22 آگوست 2020 - 12:28

رقابت بیش از ۲۶ هزار داوطلب گروه علوم تجربی در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش خوزستان

رقابت بیش از ۲۶ هزار داوطلب گروه علوم تجربی در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت : آزمون ۲۶ هزار و ۳۱۸ داوطلب کنکور تجربی در بیش از ۵۰۰ حوزه امتحانی آموزش و پرورش خوزستان امروز در حال برگزاری است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز جمعه ۳۱ مردادماه ۹۹ در

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت : آزمون ۲۶ هزار و ۳۱۸ داوطلب کنکور تجربی در بیش از ۵۰۰ حوزه امتحانی آموزش و پرورش خوزستان امروز در حال برگزاری است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت پیش از ظهر امروز جمعه ۳۱ مردادماه ۹۹ در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری ۹۹ و در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: آموزش و پرورش خوزستان بالغ بر ۵۰۰ حوزه امتحانی برای برگزاری کنکور سراسری ۹۹ مهیا کرده است و امروز شاهد برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در حوزه های آموزش و پرورش هستیم.


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه ضمن تاکید بر رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری کنکور، توضیح داد: حوزه های آموزش و پرورش خوزستان در این نوبت آزمونی بالغ بر ۲۶ هزار و ۳۱۸ داوطلب گروه علوم تجربی را پوشش داده اند. در سراسر حوزه های امتحانی ایستگاه های سلامت مستقر شده اند تا روند تب سنجی داوطلبان را انجام دهند.


مودت در پایان یادآور شد: تمام تلاش متولیان برگزاری کنکور سراسری در راستای اجرای صحیح شیوه نامه های آزمونی و هم چنین دستور العمل های بهداشتی متمرکز شده است. امیداوریم داوطلبان گرامی نتایج خوبی در این آزمون حاصل کنند و زمینه رشد علمی استان را فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.