تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آگوست 2020 - 20:19

تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان

تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان

هما خوزستان: فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در دومین مرحله از کمک‌های مومنانه در سطح استان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود. به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر سه شنبه در رزمایش کمک های مومنانه ویژه بسیج کارمندی در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز

هما خوزستان: فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در دومین مرحله از کمک‌های مومنانه در سطح استان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر سه شنبه در رزمایش کمک های مومنانه ویژه بسیج کارمندی در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: فرزندان بسیجی همیشه در صحنه ملت شریف ایران برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جهت کمک به هم نوعان و نیازمندان تلاش های گسترده ای را طی ماه های اخیر در دستور کار داشته اند.

وی افزود: این نیروهای خدمتگزار پس از شیوع ویروس کرونا برای خدمت رسانی به مردم بخصوص در بحث ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با ویروس کرونا تلاشهای موثری را صورت دادند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی یکی از اقداماتی بود که در زمینه کمک به اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار گرفت و در مرحله اول بیش از ۳۰۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط بسیج، خیران، نهادهای مختلف و ادارات برای نیازمندان تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: مرحله دوم از دهه ولایت و عید غدیر آغاز شد و در ماه محرم نیز ادامه دارد و امروز شاهد جمع آوری کمکهای مومنانه بسیج ادارات هستیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: بیش از پنج هزار بسته معیشتی امروز تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می شود که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته باتوجه به فرا رسیدن فصل تحصیلی جدید نوشت افزار بوده و سه هزار و ۵۰۰ بسته نیز غذایی است.

وی اظهار داشت: امید است در روزهای آینده بیش از ۱۰۰ هزار بسته در مرحله دوم کمک های مومنانه برای کمک به نیازمندان جمع آوری شود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود: این کمک ها تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و نیروهای بسیج و سپاه تا روزهای آخر ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم خواهند بود.

در نخستین مرحله از کمک های مومنانه بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان استان خوزستان توزیع شد.

همچنین در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در سه روز و همزمان با سراسر کشور در روزهای سه شنبه در قالب کمک مومنانه بسیج ادارات، روز چهارشنبه کمک مومنانه سپاه و روز پنجشنبه کمک مومنانه اقشار در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اجرا می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.