تاریخ انتشار : دوشنبه 31 آگوست 2020 - 13:32

بیش از ۱۰۹هزار حلقه لاستیک بین رانندگان برون شهری خوزستان توزیع شد

بیش از ۱۰۹هزار حلقه لاستیک بین رانندگان برون شهری خوزستان توزیع شد

هما خوزستان: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک تا کنون بیش از ۱۰۹ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری استان توزیع شده است. فواد غزیعلی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار

هما خوزستان: معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک تا کنون بیش از ۱۰۹ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری استان توزیع شده است.

فواد غزیعلی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : با توجه به اهمیت حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) و محصولات کشاورزی، توزیع لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل این کالاها در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ، هفت هزار حلقه لاستیک به صورت تشویقی بین رانندگان توزیع شده است.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: به منظور بررسی روند توزیع لاستیک، کمیته نظارتی متشکل از نماینده استانداری و یا فرمانداری ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت و این اداره کل، بازرسی از محل توزیع لاستیک را در دستور کار خود قرار دادند.

غزیعلی ادامه داد : در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ محل توزیع در سطح استان مورد بازدید قرار گرفت و برای ۲ عامل توزیع کننده متخلف نیز از طرف مراجع ذیصلاح، رای صادر شد.​

طرح توزیع لاستیک تشویقی بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر برون شهری استان از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است .

بندر امام خمینی (ره) دومین بندر بزرگ عملیاتی ایران پس از بندر شهید رجایی است .سالانه حدود ۵۰ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه و بارگیری می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.