تاریخ انتشار : یکشنبه 13 سپتامبر 2020 - 17:28

اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب»

اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب» یادمان شاعر انقلاب و دفاع مقدس،قیصر امین پور خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اعلام فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی شعر «درکوچه آفتاب» یادمان شاعر انقلاب و دفاع مقدس،قیصر امین پور خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر آن شهرستان، سیزدهمین جشنواره ملی شعر “در کوچه آفتاب” یادمان زنده یاد قیصر امین پور را با حضور شاعران ملی و استانی ۱۰ آبان ماه 1399 در شهرستان گتوند برگزار می کند.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره گفت: محورهای اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی ـ دفاع مقدس،نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می شوند.

جوروند هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس،تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه‌ی انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند تا 30 مهرماه 1399 حداکثر 3 اثر را در قالب یک برگ A4 تایپ شده با فونت نازنین 14 به آدرس اینترنتی mehran3252@yahoo.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره:خوزستان،گتوند،جاده اصلی،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند پست کنند.

وی تصریح کرد: این جشنواره درصورت اعلام وضعیت سفید بیماری کرونا و طبق دستور ستاد استانی و شهرستانی کرونا ۱۰ آبان ماه 1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات قیصرامین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار می شود.

جوروند یادآور شد: دوستداران شعر و هنر می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره با شماره های 36325801-061 ،36325800-061 و همراه ۰۹۱۶۶۲۱۹۷۶۰ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.