تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 سپتامبر 2020 - 19:02

اشتغال ۸۷ هزار نفر در تعاونی‌های خوزستان

اشتغال ۸۷ هزار نفر در تعاونی‌های خوزستان

استاندار خوزستان از اشتغال حدود ۸۷ هزار نفر در تعاونی‌های استان خبر داد. هما خوزستان: غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم افتتاح شرکت ماکیان لذیذ شوش که امروز (۱۹ شهریورماه) به مناسبت هفته تعاون و با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امسال توانسته ایم ۵۸ طرح تعاونی با ۴

استاندار خوزستان از اشتغال حدود ۸۷ هزار نفر در تعاونی‌های استان خبر داد.

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم افتتاح شرکت ماکیان لذیذ شوش که امروز (۱۹ شهریورماه) به مناسبت هفته تعاون و با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امسال توانسته ایم ۵۸ طرح تعاونی با ۴ هزار و ۱۰۰ عضو و حدود ۳۹۰۰ شغل را راه اندازی کنیم. سرمایه‌گذاری انجام شده برای اجرای این طرح‌های تعاونی در استان خوزستان حدود ۴۶ میلیارد تومان بوده و ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود:مجموع تعاونی‌های خوزستان اکنون به حدود ۵ هزار تعاونی رسیده است و بیش از ۳.۵ میلیون نفر عضو دارند و حدود ۸۷ هزار نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

شریعتی با اشاره به صادرات تعاونی‌های خوزستان گفت: از ابتدای فروردین‌ماه ۹۸ تاکنون حدود ۳۱۸ میلیون دلار توسط تعاونی‌های خوزستان صادرات انجام شده است.

استاندار خوزستان در خصوص افتتاح طرح ماکیان لذیذ شوش بیان کرد: این طرح، مجهزترین کشتارگاه تمام صنعتی کشور است که با حدود ۷۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.