تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آگوست 2020 - 18:51

از سرگیری کلیه فعالیت های فرهنگی هنری در خوزستان

از سرگیری کلیه فعالیت های فرهنگی هنری در خوزستان

هما خوزستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از سرگیری کلیه فعالیت های مراکز فرهنگی،هنری تحت نظر این اداره کل در اهواز و سایر شهرستان ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اعلام شده خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند صبح امروز 2

هما خوزستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از سرگیری کلیه فعالیت های مراکز فرهنگی،هنری تحت نظر این اداره کل در اهواز و سایر شهرستان ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اعلام شده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند صبح امروز 2 شهریورماه در دومین جلسه کمیته مدیریت بیماری کرونا در این اداره کل ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله،به تشریح وضعیت فعلی فعالیت­ های فرهنگی، هنری و قرآنی و آسیب­ های ناشی از تعطیلی این حوزه ­ها پرداخت.

وی افزود: با استناد به مصوبه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در روز ­شنبه 1 شهریورماه، کلیه فعالیت­ های مراکز فرهنگی و هنری از جمله آموزشگاه­ های آزادهنری، آموزشگاه ­های کارودانش، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، سینماها، تالارها، مجتمع ­های فرهنگی و هنری و سایر مراکز فرهنگی و هنری تحت پوشش این اداره کل با رعایت تمامی پروتکل­ های بهداشتی و فاصله گذاری­ های اعلام ­شده با هماهنگی شبکه های بهداشت در مرکز استان و سایر شهرستان ­ها از سر گرفته می­ شود.

در ادامه جلسه سایر اعضا به بحث و بررسی پیرامون نحوه اجرایی ­شدن مصوبه ستاد استانی کرونا در حوزه  فرهنگ و هنر پرداختند.

در پایان مقرر شد معاونان فرهنگی و رسانه، هنری و سینمایی، قرآن و عترت و ستاد هماهنگی کانون­ های فرهنگی هنری مساجد بر اجرایی ­شدن مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در حوزه فرهنگ و هنر، نظارت کامل داشته و گزارش آن را به مدیرکل و رئیس کمیته مدیریت بیماری کرونا ارائه دهند.

همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان­ ها به منظور رعایت کامل پروتکل­ های بهداشتی، با شبکه­ های بهداشت و درمان شهرستان متبوع در خصوص بازگشایی مراکز فرهنگی و هنری شهرستان و از سرگیری فعالیت­ های فرهنگی و هنری مکاتبه کرده و نتیجه را به این اداره کل منعکس کنند.

هماهنگی و نظارت کامل بر فعالیت کانون­ های فرهنگی هنری مساجد، وفق پروتکل ­های بهداشتی و بازدید، سرکشی و نظارت بر واحدها و صنوف وابسته به منظور رعایت پروتکل­ های بهداشتی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.