تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 جولای 2020 - 12:56

کشف بيش از 42 کیلو حشيش در “اهواز”

کشف بيش از 42 کیلو حشيش در “اهواز”

فرمانده انتظامي استان از کشف 42 كيلو و500گرم حشيش در بازرسي از يك منزل مسكوني در شهر “اهواز” خبر داد. هما خوزستان: سردار “حيدر عباس زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با كار اطلاعاتي يك قاچاقچي كه مبادرت به

فرمانده انتظامي استان از کشف 42 كيلو و500گرم حشيش در بازرسي از يك منزل مسكوني در شهر “اهواز” خبر داد.

هما خوزستان: سردار “حيدر عباس زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان با كار اطلاعاتي يك قاچاقچي كه مبادرت به تهيه و توزيع مواد مخدر مي كرد، شناسايي و دستگيري او را در دستور كار قرار دادند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: با تلاش‌هاي مستمر و تحقيقات به عمل آمده، مخفيگاه متهم در شهر “اهواز” مورد شناسايي قرار گرفت.

وي با بيان اينكه ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با هماهنگي قضائي، طي عملياتي متهم را در منزلش دستگير كردند، اظهار داشت: در بازرسي از منزل متهم، 42 كيلو و 500گرم مواد مخدر از نوع حشيش كه به طرز ماهرانه‌اي جاساز شده بود، كشف شد.

فرمانده انتظامي استان خوزستان در پايان با اشاره به اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات و اخبار در مورد تهيه و توزيع موادمخدر را از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.