تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 جولای 2020 - 18:53

پیش‌بینی وزش باد در خوزستان/ شرجی و رطوبت در استان ادامه دارد

پیش‌بینی وزش باد در خوزستان/ شرجی و رطوبت در استان ادامه دارد

هما خوزستان: مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با شاره به وزش باد، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی رطوبت و شرجی در استان خوزستان ادامه دارد. محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات رشد ابر و همراه با وزش

هما خوزستان: مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با شاره به وزش باد، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی رطوبت و شرجی در استان خوزستان ادامه دارد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات رشد ابر و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز تا جمعه با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری در برخی مناطق به‌صورت نقطه‌ای احتمال رشد ابر و بارش‌های پراکنده و رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: از امروز تا یکشنبه هفته آینده در بعضی ساعات شاهد افزایش رطوبت و شرجی به‌ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

سبزه زاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شوش با ۴۹.۲ و ایذه با ۲۸.۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند.

وی در پایان گفت: در همین مدت اهواز حداکثر و حداقل دمای ۴۷ و ۳۲.۹ درجه سانتی‌گراد را تجربه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.