تاریخ انتشار : جمعه 31 جولای 2020 - 14:58

همدلی لازمه تحول در زیرساخت‌های خوزستان است/پروژه آبرسانی به بخش الوارگرمسیری تا ۲ هفته آینده تکمیل می‌شود

همدلی لازمه تحول در زیرساخت‌های خوزستان است/پروژه آبرسانی به بخش الوارگرمسیری تا ۲ هفته آینده تکمیل می‌شود

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی شامگاه پنج‌شنبه ۹ مردادماه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی و درمانی اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز با حضور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس فاز دوم کارخانه فولاد روهینای جنوب با اعتبار ۱۲۰ میلیون یورو و ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد. استاندار خوزستان با بیان اینکه تکنولوژی کارخانه فولاد

هما خوزستان: غلامرضا شریعتی شامگاه پنج‌شنبه ۹ مردادماه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی و درمانی اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز با حضور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس فاز دوم کارخانه فولاد روهینای جنوب با اعتبار ۱۲۰ میلیون یورو و ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تکنولوژی کارخانه فولاد روهینای جنوب در خاورمیانه موجود نیست و این تکنولوژی به تکنولوژی‌های فولادسازی در کشور اضافه شده افزود: این کارخانه ریخته‌گری، ذوب و نورد گرم میلگرد است که ۳۰ درصد انرژی را ذخیره و حفظ می‌کند و به نوعی صنعت سبز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز بخش داخلی ۲ و بخش آی‌سی‌یو ۲ بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک را به بهره‌بر‌داری رسید اظهار کرد: با اضافه شدن بخش ۲ آی‌سی‌یو، تعداد تخت‌ها از پنج تخت به ۱۲ تخت افزایش پیدا کرد.

شریعتی به آبرسانی به بخش بیدروبه و ۴۵ روستای بخش الوارگرمسیری اشاره کرد و افزود: بخشی از کار آبرسانی نیمه‌کاره مانده بود که ۶ ماه زمان می‌برد اما در یک کار جهادی ظرف ۲ هفته تا ۲۰ روز انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: آبی که تولید می‌شود آبی با استاندار بالا و EC ۴۰۰ با کدورت زیر ۰/۱ NTU است بدین معنا که کیفیت آن از آب معدنی هم بیشتر است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه فاز دیگری در حسینیه است که سعی می‌شود ظرف ۲ هفته آینده به بهره‌برداری برسد تصریح کرد: با بهره‌برداری از آب حسینیه، تمام بخش الوارگرمسیری پوشش جدی داده می‌شود تا مردم این بخش از یک آب گوارا و باکیفیت بالا برخوردار شوند.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بخش الوارگرمسیری عنوان کرد: کارهای ساختمانی این بیمارستان به پایان رسیده و تنها محوطه‌سازی و تجهیز آن باقی مانده که با تلاش دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است و سپس تجهیزات لازم وارد بیمارستان می‌شود تا بیمارستان ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

شریعتی در پایان یاد آور شد: امیدواریم با افتتاح این بیمارستان با توجه به مسیر شریانی که دارد، بتوانیم خدمات‌رسانی لازم را به مردم این منطقه انجام دهیم و خدمت به مردم الوارگرمسیری در بخش آبرسانی و درمان در ۶ ماهه اول ۹۹ محقق شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.