تاریخ انتشار : جمعه 21 آگوست 2020 - 15:55

مدیرکل امور ارتباطات شهرداری اهواز استعفای داد

مدیرکل امور ارتباطات شهرداری اهواز استعفای داد

هما خوزستان: به گزارش خوزتاب به نقل از تابا؛ مدیرکل امور ارتباطات شهرداری اهواز به صورت رسمی استعفای خود را به شهردار ارسال کرد. از شهرداری اهواز خبر می رسد که رضا علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برای دومین بار پیاپی در ماههای اخیر استعفای خود را به شهردار تقدیم کرده

هما خوزستان: به گزارش خوزتاب به نقل از تابا؛ مدیرکل امور ارتباطات شهرداری اهواز به صورت رسمی استعفای خود را به شهردار ارسال کرد.

از شهرداری اهواز خبر می رسد که رضا علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز برای دومین بار پیاپی در ماههای اخیر استعفای خود را به شهردار تقدیم کرده است.

بر اساس اخبار رسیده علیجانی از اعلام دلایل استعفای خود تاکنون امتناع کرده است اما بنابر آنچه که پیش از این از سوی نزدیکان وی اعلام شد، فقدان ملزومات ضروری و منابع کافی جهت ارتباط با رسانه ها می تواند از دلایل این استعفا باشد.

رضا علیجانی مدیر سابق خانه مطبوعات استان خوزستان و عضو هیات مدیره کنونی این خانه است و در میان ارباب جراید شناخته شده و منتفذ است.

لازم به ذکر است ایشان در کارنامه خود دارای سوابق ارزشمندی از جمله مدیریت روابط عمومی سازمان عریض آب و برق خوزستان و مدرس برنامه ریزی شهری در دانشگاه است.

فعالان اجتماعی منتظر می مانند تا ببینند که سرانجام این استعفا چگونه رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.