تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آگوست 2020 - 19:37

ضرورت بسترسازی برای نگهداشت نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان/ رقابت بیش از ۵۱ هزار داوطلب کنکوری در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش استان

ضرورت بسترسازی برای نگهداشت نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان/ رقابت بیش از ۵۱ هزار داوطلب کنکوری در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش استان

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان برای نگه داشت نیروی انسانی، عنوان کرد: ۵۰۰ حوزه امتحانی آموزش و پرورش استان پذیرای ۵۱ هزار و ۳۳۲ داوطلب کنکور سراسری در خوزستان است. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش

هما خوزستان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان برای نگه داشت نیروی انسانی، عنوان کرد: ۵۰۰ حوزه امتحانی آموزش و پرورش استان پذیرای ۵۱ هزار و ۳۳۲ داوطلب کنکور سراسری در خوزستان است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت شامگاه روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه ۹۹ در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیمای خوزستان ضمن اشاره به برنامه مجموعه تعلیم و تربیت استان در خصوص تسهیل فرآیند ثبت نام دانش آموزان، اظهار کرد: با توجه به شرایط استان و برنامه ریزی های صورت گرفته امسال تنها در پایه های ورودی شامل اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم ثبت نام حضوری خواهیم داشت و برای سایر پایه ها نیاز به حضور والدین در مدرسه نیست.


وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هنگام مراجعه به مدرسه، توضیح داد: ستادهای ثبت نام در همه مناطق و نواحی استان مشغول فعالیت هستند و به صورت ویژه کار ثبت نام مدارس را رصد و ارزیابی می کنند. والدین در صورت بروز هر گونه مشکل و یا عدم پاسخگویی در امور مربوط به ثبت نام می توانند درخواست های خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان به نشانی shekayat.medu.ir ثبت کنند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با برشمردن سناریوهای پیش روی مجموعه تعلیم و تربیت استان برای سال تحصیلی آینده، توضیح داد: سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد. در مناطق سفید کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ همچنین در مناطق زرد کلاس ها به صورت ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد غیر حضوری و یا زوج و فرد برگزار خواهد شد. در نهایت در مناطق قرمز کلاس ها تنها در بستر شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.


مودت اضافه کرد:  افزایش ضریب نفوذ شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) یکی از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و استان است. بر همین اساس و با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و با استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه در راستای توسعه مدارس روستایی بالای ۲۰ خانوار و مدارس شهری زیر ۲۰ خانوار؛ زیرساخت اینترنتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۵ مدرسه شهری و ۳ هزار و ۲۳۳ مدرسه شهری تامین خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی از شبکه شاد استفاده کنند.


وی در پایان یادآور شد: مجموعه تعلیم و تربیت استان برنامه های گسترده ای برای نگه داشت نیروی انسانی در استان خوزستان دارد که از جمله می توان به پیشنهاد افزایش ضریب سنواتی و افزایش حقوق شاغلین در استان خوزستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.