تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آگوست 2020 - 13:19

شهردار اهواز: پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه در سه شیفت کاری در حال اجراست

شهردار اهواز: پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه در سه شیفت کاری در حال اجراست

هما خوزستان: شهردار اهواز شب گذشته ضمن بازدید از پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه گفت: پیرو وعده داده شده با سرعت بسیار مطلوب و در سه شیفت کاری در حال اجراست. وی افزود: تا کنون نزدیک به یک چهارم شمعهای پروژه اجرا شده است و اکنون در مرحله قالب بندی ستون هایی که شمعهای آنها

هما خوزستان: شهردار اهواز شب گذشته ضمن بازدید از پروژه تقاطع چندسطحی میدان دانشگاه گفت: پیرو وعده داده شده با سرعت بسیار مطلوب و در سه شیفت کاری در حال اجراست.

وی افزود: تا کنون نزدیک به یک چهارم شمعهای پروژه اجرا شده است و اکنون در مرحله قالب بندی ستون هایی که شمعهای آنها اجرا شده است، قرار داریم.

شاعری ادامه داد: به امید خدا این پروژه بزرگ با سرعت بسیار به سمت تکمیل پیش می رود و برای اولین باردر اهواز شاهد اجرای یک پروژه بزرگ طبق زمان بندی پیش بینی شده و شاید حتی زودتر از آن خواهیم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به همکاران در معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز و مهندسان و تکنیسین های تلاشگر مجری توانمند پروژه که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاست خداقوت می گویم، این مسیر ادامه خواهد داشت. هدف ما حرکت به سوی اهواز نوین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.