تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 جولای 2020 - 16:39

رسیدگی روزانه به فضای سبز منطقه سه بطور مستمر ادامه دارد

رسیدگی روزانه به فضای سبز منطقه سه بطور مستمر ادامه دارد

شهرداری منطقه سه اهواز توسعه، رسیدگی، حفظ و نگهداری فضای سبز را بطور مستمر در دستور کار دارد. هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه سه شهرداری اهواز ، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه با اشاره به اهمیت موضوع رسیدگی به فضای سبز شهری و تاثیر آن بر کاهش آلایندگی های محیطی و دمای هوا

شهرداری منطقه سه اهواز توسعه، رسیدگی، حفظ و نگهداری فضای سبز را بطور مستمر در دستور کار دارد.

هما خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه سه شهرداری اهواز ، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه با اشاره به اهمیت موضوع رسیدگی به فضای سبز شهری و تاثیر آن بر کاهش آلایندگی های محیطی و دمای هوا افزود: به منظور آراستگی منظر شهری توسعه، نگهداری و رسیدگی به فضای سبز شهری سطح منطقه با تلاش روزانه حوزه فضای سبز منطقه در حال انجام است.


وی افزود : بهبود سیستم روشنایی پارک ها، ترمیم و احیای آبنماها ، هرس فرم درخت و درختچه ها در طول مسیرهای اصلی ، ارتقای سیستم آبیاری توسط آب خام ، پاکسازی محوطه پارک ها از آلودگی های محیطی و زباله و … از جمله اقدامات انجام شده و در حال انجام است..
وی گفت: با توجه به این موضوع که شهرداری منطقه ۳ با دارا بودن بخشی از مسیر ساحلی شرق، پارک شهروند، پارک ها و بوستان های محله ای متعدد از سرانه فضای سبز بالا و قابل توجهی در بین مناطق شهری برخوردار است، رسیدگی هرچه بیشتر به منظور خدمت رسانی به شهروندان یکی از اقدامات اصلی است که در دستور کاری ما قرار دارد تا بتوان از این طریق چهره شهر را زیباتر و با نشاط تر کرد.


مرادحسینی عنوان کرد: بی شک مجموعه شهرداری قدردان زحمات بی وقفه تمامی کارگران زحمتکش و خدوم فضای سبز در این گرمای طاقت فرسای اهواز است ، لذا از تمامی شهروندان عزیز نیز تقاضا داریم در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری برای داشتن شهری زیباتر ، کوشا باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.