تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آگوست 2020 - 12:16

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سامانه سامد

حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سامانه سامد

هما خوزستان: محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم و جامعه هدف فرهنگ و هنر استان بود. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرکل

هما خوزستان: محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم و جامعه هدف فرهنگ و هنر استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه پرویز عزیزی معاون توسعه مدیریت و منابع و چندتن از مسئولان این اداره کل در این مرکز حضور یافت و پاسخگوی درخواست ها و مطالبات تماس گیرندگان در خصوص مشکل واگذاری خانه فرهنگ باغملک و دغدغه های هنرمندان استان در سایر بخش ها بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادرکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.