تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آگوست 2020 - 21:09

توجه رسانه‌ها به عدالت‌خواهی در جامعه باشد

توجه رسانه‌ها به عدالت‌خواهی در جامعه باشد

هما خوزستان: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در کنار بیان مشکلات، مردم را نسبت به آینده نیز امیدوار کنند، گفت: مشکلات قبلا بوده و در آینده هم وجود دارد اما باید توجه ما به عدالت‌خواهی در جامعه باشد. سردار حسن شاهوارپور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان که امروز

هما خوزستان: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در کنار بیان مشکلات، مردم را نسبت به آینده نیز امیدوار کنند، گفت: مشکلات قبلا بوده و در آینده هم وجود دارد اما باید توجه ما به عدالت‌خواهی در جامعه باشد.

سردار حسن شاهوارپور در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان که امروز ۲۰ مردادماه برگزار شد، یکی از نیازهای اساسی و ضروری امروز آحاد جامعه و اقشار مختلف را دسترسی به خبر دانست و اظهار کرد: امروزه همه مردم علاقه‌مند به حوزه خبر بوده و در تلاش هستند که به این حوزه دسترسی پیدا کنند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: تعدد افراد و گرایش افراد به خبرنگاری به نیاز جامعه برمی‌گردد و روزبه‌روز تشنگی مردم برای دسترسی به خبر بیشتر می‌شود. بر این اساس امروز علاوه بر نیاز مردم به تامین معیشت، آب و غذا، مسکن و …، دسترسی به خبر نیز یکی از اولویت‌های جامعه محسوب می‌شود. یک بخش قابل توجه این امر به تلاش خبرنگار و همه کسانی برمی‌گردد که در این حوزه فعال هستند و بخش دیگر نیز به انفجار اطلاعات مربوط است که روزبه‌روز در حال توسعه است.

شاهوارپور با تقدیر از زحمات فعالان حوزه خبر و رسانه عنوان کرد: رسانه‌ها در عین حالی که باید واقعیت‌ها را مطرح کنند و برای رفع مشکلات مردم مطالبه‌گر باشند، باید روحیه امید را نیز به جامعه تزریق کنند چرا که تلاش دشمن ایجاد ناامیدی است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در کنار بیان مشکلات، مردم را نسبت به آینده نیز امیدوار کنند، گفت: مشکلات قبلا بوده و در آینده هم وجود دارد اما باید توجه ما به عدالت‌خواهی در جامعه باشد.

به گزارش ایسنا، همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در این مراسم با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) علم را در خداشناسی، خودشناسی، مسئولیت‌شناسی و آسیب‌شناسی می‌داند، اظهار کرد: یکی از نیازهای جوامع بشری به ویژه جوامع دینی و انقلابی آسیب‌شناسی است، اینکه بدانیم چه چیزی می‌تواند دین ما را حفظ و یا ما را از دین خارج کند.

وی با تأکید بر آگاهی از تاریخ اسلام و علت انحراف از اسلام ناب، گفت: خبرنگاران در این راستا مسئولیت و رسالت سنگینی برعهده دارند.

رستگار گفت: مهم‌ترین عاملی که باعث شد امام علی(ع) خانه‌نشین شود، امام حسن مجتبی(ع) مجبور به صلح شود و مردمی که پنج وقت نماز می‌خواندند امام حسین(ع) را به شهادت برسانند و دیگر ائمه اطهار(ع) گوشه‌نشین شوند و نتوانند حکومت اسلامی را پایه‌گذاری کنند و غیبت صغری به غیبت کبری تبدیل شود، عدم همراهی مردم با امام بود که ریشه آن از بی‌بصیرتی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: علت پابرجایی انقلاب اسلامی با وجود مشکلات فراوان بعد از ۴۱ سال، بصیرت و همراهی مردم با مقام معظم رهبری بوده که رسانه‌ها در این میان نقش مهمی را بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: شاه‌بیت سخنان مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون بصیرت است و برای ارتقای بصیرت نیز نیاز به دشمن‌شناسی و امام‌شناسی داریم.

رستگار خاطرنشان کرد: امروز استراتژی دشمن ناامید کردن جامعه است. در حالی که استراتژی مقام معظم رهبری امیدوار کردن جامعه است. از این رو رسانه‌ها باید ضعف و افول دشمن، اقتدار و دارایی‌های کشور و آینده درخشان انقلاب را برای مردم بیان کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، عامل اصلی مشکلات داخلی را مدیریت لیبرالیستی دانست و تصریح کرد: اگر بخواهیم به سرمنزل مقصود برسیم راهی به جز اعمال مدیریت انقلابی نداریم، چرا که هر کجا انقلابی عمل کردیم موفق بودیم و هر کجا لیبرالیستی عمل شده شکست خوردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.