تاریخ انتشار : دوشنبه 27 جولای 2020 - 20:22

تداوم اجرای طرح رسیدگی به محلات در سطح منطقه ۳

تداوم اجرای طرح رسیدگی به محلات در سطح منطقه ۳

هما خوزستان: معاونت خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اهواز ، کار پاکسازی و رسیدگی به محلات مختلف سطح این منطقه را بطور روزانه در دستور کاری خود دارد. به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت : با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ،

هما خوزستان: معاونت خدمات شهری منطقه ۳ شهرداری اهواز ، کار پاکسازی و رسیدگی به محلات مختلف سطح این منطقه را بطور روزانه در دستور کاری خود دارد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه ۳ شهرداری اهواز ، مهدی مرادحسینی مدیر منطقه با بیان این مطلب گفت : با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ، ایجاد نظم و زیبایی بصری شهری ، معاونت خدمات شهری این منطقه از شهرداری ، کار رسیدگی به محلات مختلف ،مسیرهای اصلی و سیمای ظاهری شهر را در این منطقه ، در دست انجام دارد.

وی افزود : اقدام مستمر حوزه خدمات شهری با تلاش کارگران زحمتکش در شرایط جوی و آب و هوایی طاقت فرسای شهر متوقف نمی شود و بطور روزانه ادامه دارد.

مرادحسینی عنوان کرد : پاکسازی اراضی خالی، لایروبی جوی های روباز ، شستشوی جداول ، جمع آوری نخاله های ساختمانی از اطراف مسیرها در اراضی خالی ، حذف برچسب ها از دیوار ، رفت و روب ، زباله گیری روزانه و شبانه و … اشاره کرد.

لازم بذکر است کار گروهی و طرح پاکسازی محلات نیز بطور ویژه با محوریت محلات حاشیه ، آخر هر هفته نیز توسط حوزه خدمات شهری این شهرداری برای خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به شهروندان و ساکنین محلات صورت می پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.