تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 جولای 2020 - 21:38

بهسازی آسفالت منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه درحال انجام است

بهسازی آسفالت منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه درحال انجام است

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت از بهسازی آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ، غلامعباس  بهرامی نیا  در دومین نشست شورای اربعین حسینی(ع) استان  اظهار کرد: بهسازی

هما خوزستان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت از بهسازی آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ، غلامعباس  بهرامی نیا  در دومین نشست شورای اربعین حسینی(ع) استان  اظهار کرد: بهسازی آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد ریال درحال انجام است.

وی افزود: پروژه اهواز، سوسنگرد و چذابه ۲۰ کیلومتر است که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر مسیرها نیز فعال است و طبق برنامه ریزی و تقویم زمان بندی به اتمام می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان  با اشاره به اینکه انتظار داریم تمامی محورها به سمت ۴ مسیر ورودی استان آمادگی تردد حجم عظیم زائران را داشته باشند، بیان کرد: اکنون ۱۸ اکیپ لکه گیری و رو کش آسفالت با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان فعال هستند.

بهرامی نیا تصریح کرد: اقدامات لازم در زمینه مباحث ایمنی مانند نسب تابلوها، خط کشی، تابلو اطلاعات، روشنایی و غیره نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر در این مسیر ها کارهای بسیاری شده است، عنوان کرد: تمامی این کارهای انجام شده از بودجه ملی بوده اما در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه ای نیازمند کمک های استانی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان تصریح کرد: در خصوص اجرای پروژه های ایمنی جاده ای ۲۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم.

بهرامی نیا گفت: بالغ بر ۸۰ درصد علائم، تابلوها، دیواره ها، نیوجرسی و دیگر پروژه هایی که برای ایمنی در این جاده ها انجام شده به سرقت رفته که برای امسال تابلوهای جدید نصب خواهند شد.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.