تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آگوست 2020 - 13:46

انجام 11 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

انجام 11 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در اهواز

هما خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد:11عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در کلانشهر اهواز انجام شد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوز، مهندس ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: بیست و

هما خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد:11عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز در کلانشهر اهواز انجام شد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوز، مهندس ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: بیست و دوم مرداد ماه سال جاری، 11 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شد که 6 عملیات مربوط به اطفا حریق و پنج عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بود.
وی به وقوع آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه فاز 4 کوی ملت، ساعت 5 و 13 دقیقه بامداد به علت اتصال برق یخچال اشاره کرد و افزود: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه حریق را مهار کردند و با استفاده از فن فشار مثبت دودناشی از حریق را از ساختمان تخلیه کردند.
مهندس قنبری به وقوع حادثه آتش سوزی دیگری در منزل مسکونی منطقه پادادشهر خیابان 18 غربی در ساعت 16 و 53 دقیقه اشاره کرد و اظهار داشت: یک زن در اثر بی احتیاطی در روشن کردن زغال به وسیله بنزین دچار مصدومیت شد که به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.
وی از مهار آتش سوزی آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان سروش در ساعت 19 و23 دقیقه، خبرداد و تصریح کرد: آتش نشانان به محض ورود به مجتمع مسکونی با دود غلیظی در راهروها و راه پله ساختمان مواجه شدند که با تجهیز خود به دستگاههای تنفسی و تخلیه ساکنین مجتمع با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار کردند.
مهندس قنبری اظهار داشت: آتش سوزی منازل مسکونی در خیابان عظیم نبش گندمی ساعت 1و 18 دقیقه بامداد و منطقه پردیس در ساعت 11 و 29 دقیقه و آتش سوزی یک واحد تجاری در شهرک آغاجری در ساعت 11 و 33 دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به حوادث امداد و نجات نشت بنزین از خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی در کیانپارس خیابان 13 غربی، ،نجات افراد محبوس شده در مناطق کوی نبوت ، کیان، بهارستان و نجات کودک چهار ساله محبوس شده در خودرو سمند توسط ماموران امداد ونجات سازمان در منطقه کیانپارس جنب بیمارستان مهر اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات ها هشت نفر از شهروندان توسط آتش نشانان نجات داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.