تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 آگوست 2020 - 19:28

آخرین وضعیت خوزستان در تامین کالاهای بهداشتی

آخرین وضعیت خوزستان در تامین کالاهای بهداشتی

هما خوزستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از فعالیت ۲۰ واحدی تولیدی کالای بهداشتی در استان در زمینه مقابله با کرونا خبر داد. امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته و با شیوع کرونا تلاش شد در استان خوزستان واحدهای تولیدی لوازم بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی کننده،

هما خوزستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از فعالیت ۲۰ واحدی تولیدی کالای بهداشتی در استان در زمینه مقابله با کرونا خبر داد.

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از اسفندماه سال گذشته و با شیوع کرونا تلاش شد در استان خوزستان واحدهای تولیدی لوازم بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک راه اندازی شود تا خوزستان در حوزه تامین این کالاها بی نیاز باشد. در حال حاضر نیز ۲۰ واحد تولید کالای بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در زمینه مقابله با کرونا در استان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: این امر با همکاری بخش خصوصی و تولیدکنندگان خوزستانی، محقق شده است  و در حال حاضر خوزستان در تامین کالاهای بهداشتی در وضعیت خوبی قرار دارد.

رئیس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: با همکاری معاونت غذا و داروی خوزستان مجوز فعالیت واحدهای تولیدی کالاهای بهداشتی در کمترین زمان در این شرایط بحرانی صادر شد تا مردم در تامین این کالاها با مشکلی مواجه نشوند.

نظری بیان کرد: این واحدهای تولیدی ماسک سه لایه، دستکش یکبار مصرف پلاستیکی، لباس یکسره پزشکی، الکل اتانول، ژل و محلول ضدعفونی کننده دست، ضدعفونی کننده محیط و مایع دست شویی تولید می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.