تاریخ انتشار : شنبه 27 ژوئن 2020 - 18:08

گفتگو با پرافتخارترین داور بین المللی فوتبال ساحلی ایران و خوزستان

گفتگو با پرافتخارترین داور بین المللی فوتبال ساحلی ایران و خوزستان

هما خوزستان: اقای علی شریفات داور بین المللی اهواز که از سال 2007 تا 2018 بمدت 11 سال در لیست داوران فیفا و اسیا حضور داشتند ایشان با سابقه ترین داور در اسیا و جهان که لیست فیفا به لحاظ سنوات حضور داشته است. اقای علی شریفات جز داوران نخبه ( الیت) کنفدراسیون فوتبال اسیا

هما خوزستان: اقای علی شریفات داور بین المللی اهواز که از سال 2007 تا 2018 بمدت 11 سال در لیست داوران فیفا و اسیا حضور داشتند ایشان با سابقه ترین داور در اسیا و جهان که لیست فیفا به لحاظ سنوات حضور داشته است.

اقای علی شریفات جز داوران نخبه ( الیت) کنفدراسیون فوتبال اسیا AFC که سابقه حضور در سایر رویدادهای مهم بین المللی جهان مانند ( جام جهانی , جام ملتهای اسیا , جام بین قاره ای ( جام کنفدراسیون ها) , المپیک ساحلی , جام غرب اسیا و چندین تورنمت غیررسمی بین المللی در کارنامه خود دارند
تا با مجموعه از این افتخارات بعنوان داور اول ایران و خوزستان به لحاظ حضور در مسابقات جهانی و سابقه در لیست فیفا به حساب میاد.
این داور بین المللی خوزستانی که در سال 2019 با قضاوت فینال لیگ برتر کشور از داوری خداحافظی نمود تا اینکه بتواند در دوره های مدرس و نظارت داوری که زیر کنفدراسیون فوتبال اسیا و یا فیفا که برگزار میشود شرکت نماید
زیرا ایشان شرایط حضور در دوره های اسیا و فیفا را دارا هستند بعلت اینکه هم داور الیت و سابقه حضور در جام جهانی داشتند و برای سایر دوره های ذکر شده واجد شرایط هستند.
لازم به ذکر است که در سال جاری میلادی 2020 بعلت شیوع ویروس کرونا هیچ مسابقه بین المللی ساحلی در سطح اسیا و جهان برگزار نگردید. و احتمال دارد که بازیهای پایان امسال به کنسل یا به سال اتی موکول شوند.

اقای علی شریفات در کنار موفقیت های درخشان داوری در سطح بین المللی توانست بمدت 13 سال مسئول کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال خوزستان بودند که توانست این رشته جذاب و مفرح رو به توسعه و گسترش بدهد نتیجه تلاش های ایشان پرورش داوران فوتبال ساحلی و معرفی به مسابقات کشوری , شکل گیری تیم هایی لیگ برتر و رده های پایبن کشوری و نیز زمین های متعدد فوتبال ساحلی در سطح اهواز و استان بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.